PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Η επίδραση της εμπειρίας πελάτη στην αγοραστική συμπεριφορά: η περίπτωση του τουρισμού
Alternative Title :The impact of customer experience in consumer behaviour on tourism sector
Creator :Ματσούκα, Βασιλική
Contributor :Ψιλούτσικου, Μαρίνα (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Καρδαράς, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :101σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7903
Abstract :Η εμπειρία του καταναλωτή αποτελεί τον κύριο λόγο επιλογής των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρει η επιχείρηση, καθώς συνδέεται άμεσα με την αγοραστική απόφαση του καταναλωτή. Στην παρούσα μελέτη, αναλύεται η σχέση της εμπειρίας του πελάτη με την αγοραστική συμπεριφορά του στον τομέα του τουρισμού. Συγκεκριμένα, αναλύεται πως επηρεάζουν οι επιμέρους διαστάσεις της εμπειρίας τους παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική απόφαση.
Customer experience is the main factor of choosing products or services. It is highly connected with the customer purchase decision. On this study, the relationship between the customer experience and the purchase behavior in the tourism sector is analyzed. Findings indicate the relationship between the different dimensions of the experience and the purchase factors.
Subject :Εμπειρία πελάτη
Τουρισμός
Αγοραστική απόφαση
Customer experience
Tourism
Purchase decision
Date Available :2020-07-21 22:28:33
Date Issued :20-09-2019
Date Submitted :2020-07-21 22:28:33
Access Rights :Free access
Licence :

File: Matsouka_2020.pdf

Type: application/pdf