PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Οι ΜΚΟ για το παιδί: αντιλήψεις και κριτήρια προσήλωσης
Alternative Title :The NGO in favor of children: perspectives and loyalty criteria
Creator :Ρούβαλη, Ανδριάννα
Contributor :Τσόγκας, Μάρκος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Καρδαράς, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :63σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7958
Abstract :Η παρούσα εργασία είχε στόχο να παρουσιάσει τις ΜΚΟ και να διερευνήσει κατά πόσο οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν σε αυτές. Διεξήχθη πρωτογενής ποιοτική έρευνα με τη χρήση ημιδομημένου ερωτηματολογίου. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 6 άτομα, τα μισά από τα οποία υπέδειξαν τους υπόλοιπους για τη συμμετοχή τους στην παρούσα έρευνα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα όλοι ερωτώμενοι στηρίζουν/ενισχύουν κάποια ή κάποιες ΜΚΟ συμμετέχοντας ενεργά στις δραστηριότητές τους, ανάλογα βέβαια με το κατά πόσο τους το επιτρέπουν οι επαγγελματικές τους υποχρεώσεις. Ο λόγος συμμετοχής τους σε ΜΚΟ σχετικές με το παιδί είναι άμεσα συνδεδεμένη με το γεγονός ότι όλοι οι ερωτώμενοι είναι εκπαιδευτικοί και ως εκ τούτου στο επίκεντρο των ενδιαφερόντων τους, επαγγελματικών και προσωπικών, βρίσκεται το παιδί. Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα είναι η άποψη πως η οικονομική κρίση και η λιτότητα που υπάρχει τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα έχει μειώσει τον προσωπικό οικονομικό προϋπολογισμό αποτελώντας τροχοπέδη στην στήριξη των ΜΚΟ. Οι δράσεις των ΜΚΟ μπορούν να καλύψουν τις κρατικές ελλείψεις στον τομέα παροχής βοήθειας στα παιδιά που το έχουν ανάγκη, ανεβάζοντας ταυτόχρονα το επίπεδο της κοινωνίας σε θέματα αλληλοβοήθειας και αλτρουϊσμού.
The aim of this paper was to present NGOs and to investigate whether teachers participate in them. Primary quality research was conducted using semi-structured questionnaire. The research sample consisted of 6 people, half of whom indicated the rest for their participation in this research. According to the results, all respondents support / support some or some NGOs by actively participating in their activities, depending of course on whether their professional obligations allow it. The reason for their participation in NGOs related to the child is directly related to the fact that all respondents are teachers and therefore the child is at the center of their professional and personal interests. Particularly interesting is the view that the economic crisis and austerity in recent years in Greece has reduced the personal financial budget by being a brake on NGO support. The actions of NGOs can cover the state's shortcomings in the field of providing assistance to children in need, while raising the level of society in matters of mutual assistance and altruism.
Subject :Μη κυβερνητικός οργανισμός
Εκπαιδευτικοί
Παιδί
Μάρκετινγκ
Non-Governmental Organisation
Teachers
Child
Marketing
Date Available :2020-08-27 14:08:46
Date Issued :31-03-2020
Date Submitted :2020-08-27 14:08:46
Access Rights :Free access
Licence :

File: Rouvali_2020.pdf

Type: application/pdf