PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Εμπειρικό branding vs. branding μέσω της εμπειρίας
Alternative Title :Branding of experience vs. branding through experience
Creator :Αποστολοπούλου, Μαρία
Contributor :Τσόγκας, Μάρκος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Καρδαράς, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :56σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7984
Abstract :Στις μέρες μας, με τη διαρκή άνοδο του ανταγωνισμού κρίνεται αναγκαία ολοένα και περισσότερο η δημιουργία ολοκληρωμένων εμπειριών για τον καταναλωτή. Επίσης, καθώς ο κλάδος του marketing σημειώνει συνεχώς πρόοδο, περνάμε σιγά σιγά από την εποχή του Experiential Marketing στην εποχή του Branding μέσω της εμπειρίας. Δηλαδή, πρωτίστως σχεδιάζεται μία ολοκληρωμένη εμπειρία καταναλωτή Κι στη συνέχεια δημιουργείται το brand γύρω από αυτή. Ο επιχειρηματικός κόσμος έχει αποφανθεί πως η εστίαση στις πραγματικές ανάγκες του πελάτη και η παροχή μιας ολιστικής εμπειρίας μπορεί να οδηγήσει σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αυτό φυσικά σημαίνει πως θα πρέπει να ερευνάται η επαφή του καταναλωτή με την επιχείρηση σε κάθε στάδιο (Customer Journey Mapping). Επιπροσθέτως, οικονομικές μελέτες απέδειξαν πως ακόμη και εν μέσω της πρόσφατης οικονομικής ύφεσης ο τομέας της εστίασης απεδείχθη ανθεκτικός κι επομένως άξιος επενδύσεων κι ανάπτυξης, όπως επίσης κι ο κλάδος του τουρισμού γενικότερα. Ενδείξεις που δίνουν κίνητρα προς ενασχόληση με την ειδική κατηγορία τουρισμού που ακούει στο όνομα Γαστροτουρισμός. Η επιτυχία όλων των ανωτέρω όμως έγκειται στην παροχή μιας μοναδικής, προσωπικής – εξατομικευμένης, αξιομνημόνευτης εμπειρίας. Κι όσο αυξάνονται οι οι-κονομικές απαιτήσεις από την πλευρά του παρέχοντα την εμπειρία τόσο αυξάνονται και οι απαιτήσεις του αγοραστή. Τέλος, η αέναη εξέλιξη της τεχνολογίας σε συνδυασμό τη διαρκή γαστρονομική ανάπτυξη αυξάνουν το επίπεδο του ανταγωνισμού καθιστώντας δυσκολότερη την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Στόχος λοιπόν αυτής της έρευνας είναι να αναδείξει την ανάγκη αυτή για επένδυση στην τεχνολογία αλλά και στην πληρέστερη ανάμειξη του πελάτη κατά το γαστρονομικό του ταξίδι.
Nowadays, with the constant rise of competition, it is becoming more and more necessary to create integrated experiences for the consumer. Also, as the marketing industry continues to grow, we are slowly moving from the era of Experiential Marketing to the era of Branding through experience. That is, first a complete consumer experience is designed and then the brand is created around it. The business world understood that focusing on the real needs of the customer and providing an holistic experience can lead to a competitive advantage. This of course means that the consumer's contact with the business should be investigated at each stage (Customer Journey Mapping).In addition, economic studies have shown that even in the midst of the recent economic downturn, the catering sector has proved resilient and therefore worthy of investment and growth, as has the tourism sector in general. Indications that give motivation to engage with the special category of tourism that goes by the name Gastrotourism. The success of all the above, however, lies in providing a unique, personal - personalized, memorable experience. And as the financial demands of the experience provider increase, so do the demands of the buyer. Finally, the constant development of technology combined with the constant gastronomic development increase the level of competition making it more difficult to achieve a non-competitive advantage. The aim of this research is to highlight this need for investment in technology and the fuller involvement of the customer during his gastronomic journey.
Subject :Γαστρονομικός τουρισμός
Εμπειρία μάρκας
Μάρκετινγκ
Εμπειρία πελάτη
Gastronomy tourism
Brand experience
Marketing
Customer experience
Experiential marketing
Customer Journey
Date Available :2020-08-31 20:43:38
Date Issued :2020
Date Submitted :2020-08-31 20:43:38
Access Rights :Free access
Licence :

File: Apostolopoulou_2020.pdf

Type: application/pdf