PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Εικονική πραγματικότα, επαυξημένη πραγματικότητα, δίκτυο των πραγμάτων και η εμπειρία του καταναλωτή
Alternative Title :Virtual reality, augmented reality, internet of things and customer experience
Creator :Φύτρου, Ελένη
Contributor :Τσόγκας, Μάρκος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Καρδαράς, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :88σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8640
Abstract :Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να αναλύσει τις έννοιες του VR,του AR και του IoT ,βάσει της διαθέσιμης βιβλιογραφίας και να προσπαθήσει να εξηγήσει την επίδρασή τους στην εμπειρία του καταναλωτή. Πιο συγκεκριμένα, ερευνητικά θα μελετηθεί η επίδραση μίας mobile AR εφαρμογής με έπιπλα στην εμπειρία των χρηστών οι οποίοι κλήθηκαν να συμμετάσχουν στις σε βάθος συνεντεύξεις που διεξάχθηκαν.
The purpose of this project is to analyze the concepts of VR, AR and IoT, based on the available literature and to try to explain their impact on the consumer experience. More specifically, the effect of a mobile AR application with furniture will be studied in the research of the users who were invited to participate in the in-depth interviews that were conducted.
Subject :Επαυξημένη εμπειρία
Επαυξημένη πραγματικότητα
Αλληλεπίδραση
Εικονική πραγματικότητα
Καταναλωτής
Virtual reality
Augmented reality
Experience
Customer
Date Available :2021-06-02 19:48:41
Date Issued :2021
Date Submitted :2021-06-02 19:48:41
Access Rights :Free access
Licence :

File: Fytrou_2021.pdf

Type: application/pdf