PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Τα χαρακτηριστικά ενός influencer στο Instagram που τον καθιστούν ικανό να επηρεάσει την πρόθεση των ακόλουθων του για αγορά των προϊόντων που προωθεί
Alternative Title :Instagram influencer’s characteristics that enhance their ability to impact consumers’ purchase intent of fashion products
Creator :Μουτσοπούλου-Κοντογούλα, Ιωάννα
Contributor :Λιονάκης, Κωνσταντίνος (Επιβλέπων καθηγητής)
Μπάλτας, Γιώργος (Εξεταστής)
Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :116σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8679
Abstract :Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχοληθηκε με το Marketing μέσωκαθοδηγητών, δίνοντας έμφαση στην διερεύνηση των χαρακτηριστικών τους που τουςκαθιστούν ικανούς να επηρεάσουν την πρόθεση των καταναλωτών για αγοράπροϊόντων που προωθούν. Ακόμα, στα πλαίσια της εν λόγω εργασίας κληθήκαμε νααπαντήσουμε κατά πόσο και σε ποιόν βαθμό τα είδη των δημοσιεύσεων στο Instagram,τραβούν την προσοχή των χρηστών του, αλλά και τον βαθμό στον οποίο αυτάκαταφέρνουν να δημιουργούν το αίσθημα της εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας στουςInfluencers.
This dissertation has dealt with Marketing through influencers, with an emphasis on exploring their characteristics that enable them to influence consumers' intentions to purchase the products they promote. Also, we conducted a research in order to answer whether and to what extent the types of posts on Instagram, attract the attention of its users, but also the extent to which they manage to create a sense of trust and confidence in Influencers.
Subject :Καθοδηγητές
Μάρκετινγκ
Πρόθεση αγοράς
Influencers
Marketing
Purchase intent
Instagram
Date Available :2021-06-23 21:09:39
Date Issued :2020
Date Submitted :2021-06-23 21:09:39
Access Rights :Free access
Licence :

File: Moutsopoulou_2020.pdf

Type: application/pdf