Abstract : | Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τη Δόμηση, τη Διαχείριση και τη Διανομή της Γνώσης στα λογισμικά ηλεκτρονικής μάθησης, τα οποία εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις, ενοποιώντας τα στα πληροφοριακά τους συστήματα, με σκοπό να καταρτίσουν τους εργαζομένους τους σε διάφορα αντικείμενα, ώστε να εξασφαλίζουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και αποδοτική στρατηγική. Εκτός από τα πλεονεκτήματα αυτού του διαφορετικού τρόπου απόκτησης Γνώσης στις συνεχώς εναλλασσόμενες συνθήκες, που επιφέρει η ψηφιοποίηση, η πανδημία και η παγκοσμιοποίηση, αναλύονται και τα μειονεκτήματά της, αποσκοπώντας στην εμβάθυνση στο εξεταζόμενο θέμα. Αναφέρεται σε έρευνες στην παγκόσμια βιβλιογραφία, σε σχέση με την αποδοχή και τη χρησιμότητα των λογισμικών αυτών, καθώς και σε προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που ενισχύουν την επαγγελματική μάθηση. Στόχος αυτής της έρευνας είναι να εξετάσει τη δυναμική της ηλεκτρονικής μάθησης στους οργανισμούς και να αποδείξει ότι τα λογισμικά μάθησης γίνονται ολοένα και πιο αποδεκτά από τους εργαζόμενους και αποτελεσματικά για την επιχείρηση, προσφέροντας μια νέα οπτική στους χρήστες, επιτρέποντάς τους να συμβαδίσουν με τα συνεχή άλματα της τεχνολογίας και να εξασφαλίσουν το μέλλον της εργασίας τους. Διεξάγοντας ποσοτική έρευνα με τη μέθοδο της «χιονόμπαλας» σε 181 εργαζόμενους και άνεργους, μέσω ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων, εξετάστηκαν τρεις υποθέσεις, με τις τεχνικές Chi Square, T-Test, Cluster Analysis και Factor Analysis. Αποδείχθηκε ότι δεν υπάρχει συνάφεια του επιπέδου εκπαίδευσης του χρήστη ηλεκτρονικής μάθησης στην εργασία και στο βαθμό ικανοποίησής του από την κάλυψη του αντικειμένου μάθησης. Επίσης, δεν υπάρχει διαφορά στη μισθολογική κλίμακα, σε αυτούς που θεωρούν την ηλεκτρονική μάθηση λιγότερο κατανοητή σε σχέση με τη μάθηση μέσω εισηγητή. Τέλος, φάνηκε ότι τα λογισμικά μάθησης κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος στην αποδοχή τους από τους χρήστες, η πλειοψηφία των οποίων θα σύστηνε αυτά τα λογισμικά σε συναδέλφους και σε άλλους εργαζομένους. Τα λογισμικά μάθησης στις επιχειρήσεις είναι η πιο σύγχρονη λύση στο κενό γνώσης, που δημιουργείται προϊόντος του χρόνου και της τεχνολογίας. This paper presents the Construction, the Management and the Distribution of Knowledge in e-learning software, which companies apply, integrating them in their information systems, in order to train their employees in various subjects, so as to ensure a competitive advantage and efficient strategy.In addition to the advantages of this different way of acquiring Knowledge in the constantly changing condition emerged from digitization, the pandemic and globalization, its disadvantages are also analyzed, aiming to delve deeper into the thesis’s subject. It refers to world literature research, in relation to the acceptance and usefulness of these software, as well as in European Union programs, which enhance professional learning.The aim of this research is to examine the dynamics of e-learning in organizations and to prove that learning software is becoming more and more accepted by employees and effective for the business, offering a new perspective to users, allowing them to keep up with the constant technology progress and secure the future of their work.Conducting quantitative research with the method of "snowball" on 181 employed and unemployed, through electronic questionnaires, three hypotheses were examined, using the Chi Square, T-Test, Cluster Analysis and Factor Analysis techniques. It turned out that there is no relevance on the level of training of the e-learning user at work and the degree of his satisfaction with the coverage of the learning object. Also, there is no difference in the salary scale, in those who consider e-learning less understandable than learning with the human teaching contribution. Finally, it seems that learning software is gaining more and more ground in its acceptance by users, the majority of whom would recommend this software to colleagues and other employees.Business learning software is the most contemporary solution to the knowledge gap, created by the time and technology evolution.
|
---|