Abstract : | Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μελετήσει τις ενδεχόμενες συγκρούσεις που μπορεί να προκύπτουν στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού έπειτα από την εισαγωγή της τηλεκπαίδευσης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση την περίοδο της πανδημίας covid-19. Πιο συγκεκριμένα μελετάμε την σύγκρουση που μπορεί να προκύπτει μέσω των μεταβλητών που προσδιορίζουν την αποδοχή η απόρριψη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η μέθοδος που εφαρμόσαμε για να υλοποιήσουμε την έρευνα αυτή, είναι με ερωτηματολόγια, με ερωτήματα κλειστού τύπου που απαντήθηκαν από εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ είναι ενεργοί στο επάγγελμα κατά την περίοδο της πανδημίας. Από τα ευρήματά μας διαπιστώνουμε ότι σε μέτριο βαθμό προκύπτει αποδοχή και σε μέτριο βαθμό προκύπτει απόρριψη. Ωστόσο ο βαθμός της απόρριψης δείχνει να είναι μεγαλύτερος από το βαθμό της αποδοχής και επομένως διαφαίνεται το ενδεχόμενο της σύγκρουσης στο ζήτημα της εφαρμογής της τηλεκπαίδευσης. Για την πραγματοποίηση της έρευνας αυτής περιοριστήκαμε στη μελέτη συγκεκριμένων μεταβλητών που χαρακτηρίζουν την αποδοχή και την απόρριψη και επομένως υπάρχει το κενό της μελέτης επιπρόσθετων μεταβλητών που διαμορφώνουν το συνολικό μοντέλο των συγκρούσεων. The purpose of the current research is to investigate potential conflicts that may appear in teachers' professions as a consequence of distance learning implementation in primary and secondary education during covid-19 period. More precisely, we are focused on the factors that define acceptance or rejection of distance learning in order to examine the conflicts that may appear. In order to implement and complete this research we chose to use the questionnaires' method. The questionnaires, which contained closed-ended questions, were answered by professional teachers. All participants were on active duty during covid-19 period. The analysis of the answers reveals the level of acceptance or rejection approximately in the same average levels. However, the percentage of rejection seems to be higher than the one of acceptance. Thus, it is becoming evident that there is possibility of conflicts due to distance learning implementation in primary and secondary education. For contacting the current research, we chose to examine specific factors, which express acceptance or rejection. Given that there are numerous factors that can contribute to conflicts, the limitation of this research is that it is examining specific factors.
|
---|