PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Μοντέλα διαπραγμάτευσης συγκρούσεων από εισαγωγή νέων μεθόδων και τεχνολογίας στην παιδεία: τηλεκπαίδευση
Alternative Title :Conflict negotiation models in education: the insertion of distance Learning
Creator :Γουλιμή, Μαγδαληνή
Contributor :Νικολόπουλος, Ανδρέας (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Καρδαράς, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :168σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8709
Abstract :Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μελετήσει τις ενδεχόμενες συγκρούσεις που μπορεί να προκύπτουν στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού έπειτα από την εισαγωγή της τηλεκπαίδευσης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση την περίοδο της πανδημίας covid-19. Πιο συγκεκριμένα μελετάμε την σύγκρουση που μπορεί να προκύπτει μέσω των μεταβλητών που προσδιορίζουν την αποδοχή η απόρριψη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η μέθοδος που εφαρμόσαμε για να υλοποιήσουμε την έρευνα αυτή, είναι με ερωτηματολόγια, με ερωτήματα κλειστού τύπου που απαντήθηκαν από εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ είναι ενεργοί στο επάγγελμα κατά την περίοδο της πανδημίας. Από τα ευρήματά μας διαπιστώνουμε ότι σε μέτριο βαθμό προκύπτει αποδοχή και σε μέτριο βαθμό προκύπτει απόρριψη. Ωστόσο ο βαθμός της απόρριψης δείχνει να είναι μεγαλύτερος από το βαθμό της αποδοχής και επομένως διαφαίνεται το ενδεχόμενο της σύγκρουσης στο ζήτημα της εφαρμογής της τηλεκπαίδευσης. Για την πραγματοποίηση της έρευνας αυτής περιοριστήκαμε στη μελέτη συγκεκριμένων μεταβλητών που χαρακτηρίζουν την αποδοχή και την απόρριψη και επομένως υπάρχει το κενό της μελέτης επιπρόσθετων μεταβλητών που διαμορφώνουν το συνολικό μοντέλο των συγκρούσεων.
The purpose of the current research is to investigate potential conflicts that may appear in teachers' professions as a consequence of distance learning implementation in primary and secondary education during covid-19 period. More precisely, we are focused on the factors that define acceptance or rejection of distance learning in order to examine the conflicts that may appear. In order to implement and complete this research we chose to use the questionnaires' method. The questionnaires, which contained closed-ended questions, were answered by professional teachers. All participants were on active duty during covid-19 period. The analysis of the answers reveals the level of acceptance or rejection approximately in the same average levels. However, the percentage of rejection seems to be higher than the one of acceptance. Thus, it is becoming evident that there is possibility of conflicts due to distance learning implementation in primary and secondary education. For contacting the current research, we chose to examine specific factors, which express acceptance or rejection. Given that there are numerous factors that can contribute to conflicts, the limitation of this research is that it is examining specific factors.
Subject :Συγκρούσεις
Διαπραγματεύσεις
Τηλεκπαίδευση
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Conflicts
Negotiations
Distance learning
Secondary education
Primary education
Date Available :2021-07-08 00:53:10
Date Issued :2021
Date Submitted :2021-07-08 00:53:10
Access Rights :Free access
Licence :

File: Goulimi_2021.pdf

Type: application/pdf