Abstract : | Η παρούσα μελέτη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια διπλωματικής εργασίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το θέμα είναι οι «Σύγχρονες μέθοδοι βελτίωσης της εμπειρίας του χρήστη για ψηφιακές εφαρμογές» και εξετάζει ποια είναι τα στάδια σχεδιασμού της θετικής εμπειρίας ενός χρήστη ψηφιακών εφαρμογών. Το μάρκετινγκ αποτελεί σημαντικό παράγοντα στον σχεδιασμό στρατηγικών αποφάσεων και γενικότερα στην επιχειρηματική πολιτική. Είναι ο ακρογωνιαίος λίθος μίας επιτυχημένης εμπορικής συνθήκης, με σκοπό την συνεχόμενη ανάπτυξη, δίνοντας έμφαση τόσο στον ανθρώπινο παράγοντα όσο και στα αγαθά. Στην εργασία, παρουσιάζεται η έννοια του παραδοσιακού και του ψηφιακού μάρκετινγκ, τονίζοντας κοινά σημεία επαφής αλλά και αυτά στα οποία διαφέρουν, επισημαίνοντας έτσι την εξέλιξη που έχει υπάρξει στο πέρας των ετών. Συνεχίζει με παρουσίαση του μείγματος μάρκετινγκ και πως αυτό επηρεάζει την εμπειρία ενός χρήστη. Σε συνέχεια του ψηφιακού μάρκετινγκ, αναλύονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία αποτελούν βασικό ερέθισμα κάθε χρήστη και έχουν ενεργό ρόλο στον σχεδιασμό της εμπειρίας. Μάλιστα, η συνεχόμενη εξέλιξη των κοινωνικών δικτύων και η εμφάνιση νέων μέσων, επηρεάζει σημαντικά την συμπεριφορά ενός χρήστη. Σε επόμενο κεφάλαιο δίνεται έμφαση στην συμπεριφορά του καταναλωτή και στις εμπειρίες που δημιουργούνται καθώς επίσης γίνεται ξεχωριστή ανάλυση της εμπειρίας του χρήστη. Εν συνεχεία, παρουσιάζονται οι έννοιες της εμπειρίας χρήστη (UX) και της διεπαφής χρήστη (UI), με σκοπό την παρουσίασή τους. Ακολουθούν οι διάφοροι παράγοντες επιρροής της εμπειρίας καθώς επίσης οι κανόνες και τα εργαλεία του σχεδιασμού της εμπειρίας του χρήστη. Αναφορά γίνεται και στην στρατηγική του σχεδιασμού UX, εστιάζοντας στις ψηφιακές εφαρμογές. Σύμφωνα με τις παραπάνω έννοιες, προκύπτουν συμπεράσματα σχετικά με την ικανοποίηση του δέκτη αλλά και τον βαθμό επιρροής του. Η ανάλυση ολοκληρώνεται, με την παρουσίαση έρευνας, σχετικά με στοιχηματική εφαρμογή. Σκοπός η ανάδειξη παραγόντων που επηρεάζουν τον σχεδιασμό της εμπειρίας χρήστη και η πρόταση βελτιωτικών στοιχείων, για την ολοκλήρωση μίας θετικής εμπειρίας που δημιουργείται αποκλειστικά σε περιβάλλον ψηφιακής εφαρμογής. This study was carried out for the diploma thesis of the Athens University of Economics and Business. The topic is "cutting edge UX-UI methods" and examines what are the stages of designing a positive experience of a digital application.Marketing is an important factor in strategic decision making and business policy. It is the cornerstone of a successful trade agreement, with a view to continuous growth, both on human factor and the goods. The concept of traditional and digital marketing is presented, emphasizing common points of contact but also those in which they differ. It goes on to present the marketing mix and how it affects a user experience. Following the digital marketing, the social media are analyzed, which are the main stimulus of each user and have an active role in designing the experience. In fact, the constant evolution of social networks and the emergence of new media, significantly affects a user's behavior.In the next chapter, emphasis is placed on consumer behavior and the experiences that are created, as well as a separate analysis of the user experience. Next, the concepts of user experience (UX) and user interface (UI) are presented, and the various factors that influence the experience as well as the rules and tools of user experience design are following. Reference is also made to the UX design strategy, focusing on digital applications. According to the above concepts, conclusions are drawn regarding the satisfaction of the receiver and the degree of his influence.The analysis concludes with the presentation of a research on betting application. The purpose is to highlight factors that influence the design of the user experience and to suggest elements of improvement, to complete a positive experience that is created exclusively in a digital application environment.
|
---|