Περίληψη : | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν να καταγράψει τις απόψεις και τη στάση του γενικού πληθυσμού στην Ελλάδα αναφορικά με τη χρήση νέων τεχνολογιών στις εκδηλώσεις και να αναδείξει παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν τη στάση και την τελικά την πρόθεση τους να συμμετέχουν σε τέτοιες εκδηλώσεις. Για το λόγο αυτό πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα σε δείγμα 150 πολιτών/καταναλωτών μέσω της διανομής ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό καταναλωτών/ πολιτών γνωρίζουν την έννοια της εικονικής/ επαυξημένης πραγματικότητας (90.7%) και έχουν συμμετάσχει/παρακολουθήσει εκδηλώσεις που έκαναν χρήση νέων τεχνολογιών (57.3%). Οι πολίτες/καταναλωτές της αναγνώρισαν πως η συμμετοχή σε μια εκδήλωση που κάνει χρήση νέων τεχνολογιών κάνει τη συμμετοχή πιο ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική και βελτιώνει την όλη εμπειρία συμμετοχής. Επιπλέον, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως οι νέες τεχνολογίες μπορούν να ικανοποιήσουν σε μεγάλο βαθμό ενημερωτικές και ψυχαγωγικές ανάγκες των συμμετεχόντων και να ενισχύσουν την αλληλοεπίδραση μεταξύ των συμμετεχόντων. Η στάση των πολιτών απέναντι στις νέες τεχνολογίες στις εκδηλώσεις και η πρόθεση τους να συμμετέχουν σε τέτοιες εκδηλώσεις επηρεάζονται από την έως τώρα εμπειρία τους από τη χρήση τεχνολογίας στις εκδηλώσεις, από το κατά πόσο αναγνωρίζουν πως η χρήση τεχνολογιών στις εκδηλώσεις βελτιώνει την οργάνωση των εκδηλώσεων, από το κατά πόσο αναγνωρίζουν πως η χρήση τεχνολογιών στις εκδηλώσεις βελτιώνει τη δική τους συμμετοχής στις εκδηλώσεις και από το κατά πόσο η χρήση τεχνολογιών στις εκδηλώσεις βελτιώνει την αλληλοεπίδραση τους με άλλα άτομα. The purpose of this thesis was to record the opinions and attitude of the general population in Greece regarding the use of new technologies in events and to highlight factors that can influence their attitude and ultimately their intention to participate in such events. For this reason, a quantitative survey was carried out on a sample of 150 citizens/consumers through the distribution of an electronic questionnaire. The results showed that a fairly large percentage of consumers/citizens are aware of the concept of virtual/augmented reality (90.7%) and have participated/attended events that used new technologies (57.3%). Its citizens/consumers have recognized that participating in an event that makes use of new technologies makes participation more interesting and fun and improves the overall participation experience. In addition, the research results showed that new technologies can greatly satisfy the informational and entertainment needs of the participants and enhance the interaction between the participants. Citizens’ attitudes towards new technologies at events and their intention to participate in such events are influenced by their experience with the use of technology at events so far, by whether they recognize that the use of technologies at events improves the organization of events, by the extent to which they recognize that the use of technologies at events improves their own participation in the events and by the extent to which the use of technologies at events improves their interaction with other people.
|
---|