ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ και millennials
Εναλλακτικός τίτλος :Digital marketing strategies and millennials
Δημιουργός :Ανδρέου, Ιωάννα-Σοφία
Συντελεστής :Φραïδάκη, Αικατερίνη (Επιβλέπων καθηγητής)
Βρεχόπουλος, Αδάμ (Εξεταστής)
Ντέλιου, Κλεοπάτρα (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :98σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10133
Περίληψη :Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ένταξη της σε κάθε πτυχή της καθημερινότητας, έχει αλλάξει τον τρόπο που οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται τα διαφημιστικά μέσα. Η ολοένα και αυξανόμενη τάση χρήσης ψηφιακών μέσων από τους καταναλωτές, έχει στρέψει την προσοχή των εταιρειών στο ψηφιακό μάρκετινγκ, προκειμένου να «οικοδομήσουν» ισχυρό και αναγνωρίσιμο εμπορικό σήμα και να επιτύχουν καλύτερη στόχευση προς το καταναλωτικό κοινό. Ταυτόχρονα, μία από τις ομάδες καταναλωτών που κατέχει ηγετική θέση στις online αγορές σήμερα και κατέχει πολύ μεγάλη αγοραστική δύναμη και επιρροή, είναι η γενιά των millennials. Οι millennials είναι καταναλωτές με έντονη τεχνολογική εξοικείωση. Ερευνητές τους έχουν χαρακτηρίσει ως «ειδήμονες της αγοράς», καθώς κατέχουν γενικές γνώσεις για προϊόντα και επωνυμίες και ασκούν μεγάλη επιρροή στη διαμόρφωση κοινής γνώμης σχετικά με την αγορά προϊόντων. Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει ποια είναι τα μέσα ψηφιακού μάρκετινγκ, μέσω των οποίων οι επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν καλύτερη στόχευση προς τη γενιά των millennials και να τους προσεγγίσουν ως πελάτες κατά την αγοραστική τους διαδικασία. Τα στοιχεία για την έρευνα συλλέχθηκαν μέσω ερωτηματολογίου από 202 καταναλωτές από την Ελλάδα, που ανήκουν στη γενιά των millennials. Τα αποτελέσματα της έρευνας, έδειξαν πως οι millennials αφιερώνουν, ημερησίως, αρκετό χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχουν εμφανή προτίμηση σε συγκεκριμένα είδη περιεχομένου, όπως είναι τα βίντεο και οι φωτογραφίες και είναι καταναλωτές που παρακολουθούν τη δραστηριότητα των brands που τους ενδιαφέρουν online. Επηρεάζονται έντονα από το γνώμη και τις κριτικές άλλων καταναλωτών, καθώς και ατόμων του στενού τους κύκλου. Επομένως, τα word of mouth (WOM) και e-word of mouth (eWOM) έχουν επίδραση στην αγοραστική τους συμπεριφορά. Επιπλέον, χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης και επισκέπτονται ιστοσελίδες των επιχειρήσεων, ενώ εκδηλώθηκε μία ακυρωτική στάση αυτής της γενιάς απέναντι σε άμεσες μορφές διαφήμισης από τις επιχειρήσεις (π.χ. αποστολή προωθητικών email). Η έρευνα παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για την κατανόηση τόσο της γενικής συμπεριφοράς των millennials, online, όσο και της συμπεριφοράς τους κατά την αγοραστική διαδικασία και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως οδηγός από τις εταιρείες, προκειμένου να επιτευχθεί αποτελεσματική στόχευση προς τη συγκεκριμένη γενιά.
The rapid development of technology and its integration into every aspect of everyday life has changed the way consumers perceive advertising media. The ever-increasing trend of consumers using digital media has turned companies' attention to digital marketing in order to "build" strong brand awareness and achieve better targeting towards consumers. At the same time, one of the consumer groups that is leading online shopping today and currently holds a lot of purchasing power and influence, is the millennial generation. Millennials are consumers with strong technological familiarity. Researchers have described them as 'market experts', as they have a general knowledge of products and brands and are highly influential in shaping public opinion on product purchasing. The aim of this research is to examine what are the digital marketing tools through which companies can target the millennial generation and reach them as customers during the buying process. The data for the survey was collected through a questionnaire, answered from 202 Millennials consumers from Greece. The results of the survey showed that millennials spend, daily, a lot of time on social media. They have a clear preference for certain types of content, such as videos and photos, and tend to follow the online activity of brands they like. They are strongly influenced by the opinions and reviews of other consumers, as well as by people they know. Therefore, word of mouth (WOM) and e-word of mouth (eWOM) have an impact on their buying behavior. They use search engine machines and they visit the businesses’ websites before making a purchase. Lastly, they tend to have a cancelling attitude towards direct forms of (e.g. promotional newsletter). The research provides useful information for understanding both the online behavior of millennials and their behavior during the buying process and can be used as a guide by companies to effectively target this generation.
Λέξη κλειδί :Ψηφιακό μάρκετινγκ
Γενιά Υ
Συμπεριφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Αγοραστική συμπεριφορά
Digital marketing
Millennials
Social media behavior
Buying behavior
Διαθέσιμο από :2023-03-02 17:02:56
Ημερομηνία έκδοσης :16-02-2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-03-02 17:02:56
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Andreou_2023.pdf

Τύπος: application/pdf