Περίληψη : | Στη παρούσα διπλωματική, θα εξεταστεί η επανεκπαίδευση (reskilling) και η αναβάθμιση (upskilling) των δεξιοτήτων και συγκεκριμένα των soft και digital skills και πως επηρέασε η πανδημία COVID-19 την εκπαίδευση κυρίως σ αυτές τις δεξιότητες. Στόχος είναι, να εξεταστούν οι αντιλήψεις των εργαζομένων, για το ποια είναι αυτά τα soft & digital skills τα οποία θεωρούν ότι επιθυμούν να έχουν τόσο στο παρόν όσο και στο μέλλον με βάση την τρέχουσα θέση εργασία τους. Παράλληλα θα εξεταστεί, ποια είναι τα soft και digital skills τα οποία θεωρούν οι εργοδότες από την δική τους πλευρά ως σημαντικά και πολλές φορές τα θέτουν ως προαπαιτούμενα. Αυτό θα γίνει μέσω της σύγκρισης των αντιλήψεων αυτών των δυο κατηγοριών για κάθε μια από τις δεξιότητες της εκάστοτε λίστας.Επιπλέον, θα εξεταστεί πως επηρέασε η πανδημία την εκπαίδευση των εργαζομένων και συγκεκριμένα την διαδικασία της επανεκπαίδευσης και της αναβάθμισης των συγκεκριμένων δεξιοτήτων. Για την εκπόνηση της παρούσας διπλωματικής, χρησιμοποιήθηκε ποσοτική έρευνα και έγινε διασπορά των ερωτηματολογίων μέσω σελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έγινε μέσω της χρήσης του SPSS .Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα που διενεργήθηκε, αναφέρουν ότι οι αντιλήψεις των εργοδοτών και των εργαζομένων για το ποια soft και digital skills είναι σημαντικά για το παρόν, το μέλλον αλλά και ποια κατέχουν σήμερα, δεν είναι διαφορετικές ως προς το ποια είναι πιο σημαντικά και ποια όχι. In this thesis, the reskilling and upskilling of skills, specifically soft and digital skills, and how the COVID-19 pandemic has affected training especially in these skills will be examined. The aim is, to examine employees' perceptions of what are the soft & digital skills that they believe they wish to have both in the present and in the future based on their current job position. At the same time, it will be examined, what are the soft and digital skills which employers consider from their own point of view as important and often set them as prerequisites. In addition, it will be examined how the pandemic has affected the training of employees and in particular the process of retraining and upgrading of specific skills. For the preparation of this thesis, quantitative research was used and questionnaires were distributed through social networking sites. The analysis of the results was done through the use of SPSS .The results obtained from the survey conducted indicate that the perceptions of employers and employees on which soft and digital skills are important for the present, the future and which ones they currently possess are not different in terms of which are more important and which are not.
|
---|