ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Στρατηγικές κοινωνικού εμπορίου στον κλάδο των αλκοολούχων
Εναλλακτικός τίτλος :Social commerce strategies in spirits business
Δημιουργός :Φώτος, Στυλιανός
Συντελεστής :Καρδαράς, Δημήτριος (Επιβλέπων καθηγητής)
Βεργινάδης, Ιωάννης (Εξεταστής)
Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :90σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10177
Περίληψη :Η διπλωματική εργασία περιγράφει τις παραμέτρους του κοινωνικού εμπορίου στα καταναλωτικά προϊόντα. Επιπλέον εστιάζει στους τρόπους που χρησιμοποιούνται τα Social Media ειδικά στον κλάδο των αλκοολούχων ποτών και με τι αποτελέσματα. Ακολουθούν συμπεράσματα από έρευνα καταναλωτών παρουσιάζοντας τα οφέλη για το κλάδο αλλά και τα καταναλωτικά προϊόντα ευρύτερα.
The content of my work describes the different parameters of Social Commerce in FMCGs. Furthermore focus on how we can utilize them in spirits' business and with what results. Also there are key findings from consumers' research, presenting main benefits for the spirits business, as well as the business of fast moving consumer goods.
Λέξη κλειδί :Κοινωνικά δίκτυα
Κοινωνικό εμπόριο
Αλκοολούχα ποτά
Συναίσθημα
Social media
Social commerce
Spirtis
Sentiment
Διαθέσιμο από :2023-03-10 12:32:38
Ημερομηνία έκδοσης :20-02-2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-03-10 12:32:38
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Fotos_2023.pdf

Τύπος: application/pdf