ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η επίδραση του digital marketing στη συμπεριφορά του καταναλωτή στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας
Εναλλακτικός τίτλος :The effect of digital marketing on the consumer’s behavior in the automotive industry
Δημιουργός :Παναγοπούλου, Αγγελική
Συντελεστής :Φραϊδάκη, Αικατερίνη (Επιβλέπων καθηγητής)
Βρεχόπουλος, Αδάμ (Εξεταστής)
Πουλυμενάκου, Αγγελική (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :167σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10378
Περίληψη :Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την επίδραση των πρακτικών του ψηφιακού μάρκετινγκ στη συμπεριφορά του καταναλωτή στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η μεθοδολογική προσέγγιση διερεύνησης περιλαμβάνει δευτερογενή μελέτη μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης σχετικών και επιστημονικά τεκμηριωμένων μελετών και πρωτογενή μελέτη μέσω σχεδίασης και διανομής ερωτηματολογίου.Στο πρώτο μέρος που περιλαμβάνεται η μελέτη της σχετικής βιβλιογραφίας, αναλύονται οι τρεις βασικοί πυλώνες του θέματος. οι οποίοι είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ, ο εν λόγω κλάδος και η εμπειρία του πελάτη. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας πραγματοποιείται ποσοτική έρευνα με σκοπό την διερεύνηση της επίδρασης του ψηφιακού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά του καταναλωτή στον κλάδο. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της συγκεκριμένης έρευνας αναμένεται να απαντηθούν τα ακόλουθα ερευνητικά ερωτήματα: Ποιος είναι ο βαθμός επίδρασης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην συμπεριφορά του καταναλωτή στον εν λόγω κλάδο; Ποιο είναι το πιο ισχυρό/προτιμώμενο μέσο επικοινωνίας του κλάδου για τους καταναλωτές; Ποια είναι η σημασία των παραδοσιακών μέσων διαφήμισης στην αγορά ενός αυτοκινήτου; Ποια είναι βασικά χαρακτηριστικά που επηρεάζουν την επιλογή του αυτοκινήτου για έναν καταναλωτή; Υπάρχει διαφορά προτίμησης στα μέσα επικοινωνίας με τον πελάτη ανάλογα με το brand του αυτοκινήτου;Συνολικά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, προκύπτει πως σε συνδυασμό με την τάση ψηφιοποιήσης του κλάδου, οι πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ επιδρούν στη συμπεριφορά του καταναλωτή και αναμένεται η εν λόγω επίδραση να είναι μεγαλύτερη τα επόμενα χρόνια.
The purpose of the thesis is to investigate the influence of the digital marketing strategies and channels on the consumer's behavior in the automotive industry. The methodological approach includes a secondary study, through a literature review of the most relevant and scientifically based studies and a primary study, through the design and the distribution of a relative questionnaire.In the first part, which includes the study of the relevant literature, the three main pillars are analyzed: the digital marketing, the automotive industry and the customer's journey/experience.In the second part of the thesis, a quantitative research is carried out in order to investigate the effect of digital marketing on consumers’ behavior in the industry. More specifically, the following research questions are expected to be answered: Which is the degree of influence of the social media on consumers' behavior in this industry? Which is the industry's most powerful/preferred communication from the customers' side? What is the importance of traditional advertising channels in the process of purchasing a car? Which are key features that influence a consumer's choice of car? Is there a difference in preference in the means of communication with the customer depending on the car brand?Overall, according to the results of the research, it appears that in combination with the digitization trend of the industry, digital marketing practices affect consumer behavior, and this effect is expected to be greater in the following years.
Λέξη κλειδί :Ψηφιακό μάρκετινγκ
Κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ
Αυτοκινητοβιομηχανία
Εμπειρία πελάτη
Ταξίδι πελάτη
Digital marketing
Digital marketing channels
Automotive
Customer experience
Customer journey
Διαθέσιμο από :2023-04-08 19:55:32
Ημερομηνία έκδοσης :31-03-2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-04-08 19:55:32
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Panagopoulou_2023.pdf

Τύπος: application/pdf