ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Forward Freight Agreements (FFAS) embedded on chartering contracts: an endeavor for freight risk management
Εναλλακτικός τίτλος :Συμφωνίες προθεσμιακών συμβολαίων μεταφοράς εμπορευμάτων ενσωματωμένες σε συμβάσεις ναυτιλίας: μια προσπάθεια για τη διαχείριση κινδύνων φόρτωσης
Δημιουργός :Γκαγκανάτσος, Κωνσταντίνος
Αυγερινός, Δοξάκης
Gkagkanatsos, Konstantinos
Avgerinos, Doxakis
Συντελεστής :Tsouknidis, Dimitrios (Επιβλέπων καθηγητής)
Kavussanos, Emmanuel G. (Εξεταστής)
Konstantinou, Panagiotis (Εξεταστής)
Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :79p.
Γλώσσα :en
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10921
Περίληψη :Η ναυτιλιακή βιομηχανία αποτελεί έναν υψηλά δυναμικό και περίπλοκο κλάδο, χαρακτηρισμένο από πληθώρα περίπλοκων οικονομικών, γεωπολιτικών και αγοραστικών δυνάμεων. Εντός του πλαισίου της ιδιοκτησίας πλοίου, οι ανησυχίες που σχετίζονται με πιθανές μειώσεις στα τέλη μεταφοράς καθοδηγούν τους ιδιοκτήτες πλοίων να εμπλακούν σε στρατηγικές προκαταρκτικές προβλέψεις εντός της αγοράς παραγώγων. Αυτή η προσαρτημένη προσέγγιση σχεδιάζεται προσεκτικά για να αντιμετωπίσει πιθανές αντίξοες μεταβολές στις αγοραστικές συνθήκες. Η επόμενη συζήτηση εμβαθύνει σε μια σφαιρική εξερεύνηση διαφόρων παραγώγων συμβολαίων και των πρακτικών εφαρμογών τους, καθώς αυτά τα συμβόλαια λειτουργούν ως ανεκτίμητα εργαλεία για την αποτελεσματική διαχείριση του κινδύνου τιμής. Αυτή η διατριβή διερευνά το πολύπλοκο κόσμο των τιμών φόρτωσης στη ναυτιλιακή βιομηχανία, εστιάζοντας στη μείωση των κινδύνων για τους ιδιοκτήτες πλοίων. Η μελέτη χρησιμοποιεί οικονομετρικά εργαλεία και ανάλυση δεδομένων για να εξετάσει τη δυναμική των συμφωνιών μεταφοράς φορτίων (FFAs) σε συνδυασμό με το δείκτη BCI_5TC, ο οποίος αντιπροσωπεύει πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.
The maritime industry is a highly dynamic and intricate sector, characterized by a myriad of intricate economic, geopolitical, and market forces. Within the context of ship ownership, concerns related to potential declines in freight rates prompt ship owners to engage in strategic anticipatory speculation within the intangible market. This proactive approach is carefully designed to counteract potential adverse shifts in market conditions. The subsequent discussion delves into a comprehensive exploration of diverse derivative contracts and their practical applications, as these contracts function as invaluable tools for effectively managing price risk. This dissertation investigates the complex world of freight rates in the shipping industry, with a focus on mitigating risks for shipowners. The study employs econometric tools and data analysis to explore the dynamics of Freight Forward Agreements (FFAs) in conjunction with the BCI_5TC index, which represents dry bulk cargo vessels. The study demonstrates the statistical significance of FFAs in interpreting the BCI_5TC index, establishing a meaningful relationship between these variables. It also identifies cointegration between BCI_5TC and FFAs, allowing for the estimation of an error correction model (ECM), which captures both long-term equilibrium and short-term adjustments. The analysis then provides an illustrative example of two scenarios, showcasing the impact of utilizing FFAs in the face of fluctuating freight rates. These scenarios demonstrate how shipowners can potentially secure financial gains or limit losses through strategic decision-making.
Λέξη κλειδί :Ναυτιλία
Κίνδυνοι
Αντιστάθμιση
Προθεσμιακά συμβόλαια
Στατιστική σημαντικότητα
Shipping
Risk
Hedging
Vector Autoregression (VAR)
Cointegration
Διαθέσιμο από :2023-12-11 13:53:09
Ημερομηνία έκδοσης :31-10-2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-12-11 13:53:09
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Avgerinos_Gkagkanatsos_2023.pdf

Τύπος: application/pdf