ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η επίπτωση του Artificial Intelligence στο διαφημιστικό περιβάλλον των πολυεθνικών επιχειρήσεων
Εναλλακτικός τίτλος :The impact of Artificial Intelligence on the advertising environment of multinational enterprises
Δημιουργός :Σταματελοπούλου, Φωτεινή
Συντελεστής :Μανωλόπουλος, Δημήτριος (Επιβλέπων καθηγητής)
Ανδρουτσόπουλος, Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Φραϊαδάκη, Αικατερίνη (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :61σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10993
Περίληψη :Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η διερεύνηση της επίδρασης που έχει η τεχνητή νοημοσύνη στη διαφήμιση. Η επίδραση αυτή εξετάστηκε μέσα από τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Για τον σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο με την χρήση της πειραματικής μεθοδολογίας, το οποίο απευθύνθηκε σε καταναλωτές στην Ελλάδα. Οι εταιρείες χρησιμοποιούν συγκεκριμένες διαφημιστικές μεθόδους προσέγγισης των καταναλωτών και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η τεχνητή νοημοσύνη έχει όντως ρόλο στις μεθόδους αυτές. Πιο συγκεκριμένα, δημιουργήθηκαν 8 διαφημίσεις εικόνας, από τις οποίες οι μισές δημιουργήθηκαν από πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης δημιουργίας εικόνας και οι υπόλοιπες με συμβατικό τρόπο. Όμοια δημιουργήθηκαν και 8 διαφημίσεις κειμένου. Υπολογίστηκε η επιθυμία των καταναλωτών να προμηθευτούν το διαφημιζόμενο προϊόν κάθε εικόνας και κειμένου. Επιπρόσθετα, μετρήθηκαν οι καταναλωτικές προτιμήσεις του κάθε ερωτηθέντα. Η ανάλυση αυτή είναι η αρχή για τον προσδιορισμό της στρατηγικής marketing που μπορούν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις. Η στρατηγική μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με το κοινό στο οποίο θέλουν να απευθυνθούν και στους στόχους που έχουν για να πετύχουν την άμεση ανάπτυξη.
The purpose of this thesis was to investigate the effect of artificial intelligence on advertising. This effect was examined through consumer preferences. For this purpose, a questionnaire was conducted using an experimental methodology, which was addressed to consumers in Greece. Companies use specific advertising methods to reach consumers, and the results showed that AI does have a role in these methods. More specifically, 8 image ads were created, half of which were created by an artificial intelligence platform for image creation and the rest in a conventional way. Similarly, 8 text ads were created. The desire of consumers to obtain the advertised product of each image and text was calculated. In addition, the consumer preferences of each respondent were measured. This analysis is the beginning of determining the marketing strategy that businesses can follow. The strategy can be shaped according to the audience they want to address and the goals they have to achieve immediate growth.
Λέξη κλειδί :Διαφήμιση
Τεχνητή νοημοσύνη
Προτίμηση καταναλωτή
Καταναλωτικές συνήθειες
Στρατηγική μάρκετινγκ
Advertising
Artificial Intelligence (AI)
Consumer preference
Consumer habits
Marketing strategy
Διαθέσιμο από :2024-02-07 20:52:05
Ημερομηνία έκδοσης :07-02-2024
Ημερομηνία κατάθεσης :2024-02-07 20:52:05
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Stamatelopoulou_2024.pdf

Τύπος: application/pdf