Περίληψη : | Η ναυτιλία αποτελεί ένα από τους παλαιότερους και σημαντικότερους κλάδους της οικονομίας με ισχυρό αποτύπωμα όλους αυτούς τους αιώνες. Αποτέλεσε η αφετηρία για την ανάπτυξη του εμπορίου και την ανακάλυψη νέων τόπων και ευκαιριών. Οι ναυτιλιακές εταιρείες ανά τον κόσμο παρουσιάζουν μεγάλα κέρδη, γεγονός που τους έστρεψε στην διαπραγμάτευση των μετοχών τους στα χρηματιστήρια με στόχο την συνεχή ανάπτυξή τους και την αύξηση των κερδών τους. Στην παρούσα διπλωματική θα εξεταστούν οι χρηματοοικονομικοί δείκτες των ναυτιλιακών εταιρειών που είναι εισαγμένες στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Αρχικά παρουσιάζεται ο ναυτιλιακός κλάδος και τα οικονομικά χαρακτηριστικά του, καθώς και το χρηματιστήριο και η σύνδεση της ναυτιλίας με αυτό. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν οι χρηματοοικονομικοί δείκτες και οι ερμηνείες που μπορούν να αποδώσουν. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα στατιστικά στοιχεία δύο σημαντικών χρηματοοικονομικών δεικτών για 40 ναυτιλιακές εταιρείες που είναι εισαγμένες στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Τέλος, στο 4ο κεφάλαιο ακολουθεί η απόρροια και η ερμηνεία των αποτελεσμάτων. Shipping is one of the oldest and most important branches of the economy strong imprint all these centuries. It was the starting point for his development trade and the discovery of new places and opportunities. Shipping companies around the world are making big profits, which has turned them around in the trading of their shares on the stock exchanges with the aim of their continuous development and increasing their profits. In this thesis, the financial indicators of shipping companies will be examined companies listed on the New York Stock Exchange. Initially, the shipping industry and its economic characteristics are presented, as well as the stock market and the connection of shipping with it. In the second chapter, the financial indicators will be presented and analyzed interpretations they can render. In the third chapter, the statistics of two important financials are presented indices for 40 shipping companies listed on the New York Stock Exchange. Finally, in the 4th chapter follows the conclusion and the interpretation of the results.
|
---|