ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Προτιμήσεις καταναλωτών στην κατηγορία των τυποποιημένων κρουασάν
Εναλλακτικός τίτλος :Consumer preferences in the packaged croissants market
Δημιουργός :Πάντου, Δήμητρα
Συντελεστής :Μπάλτας, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Αργουσλίδης, Παρασκευάς (Εξεταστής)
Σκαρμέας, Διονύσιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :87σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11704
Περίληψη :Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών MBA με κατεύθυνση Marketing του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Βασικός ερευνητικός σκοπός της αποτέλεσε η μελέτη των προτιμήσεων των καταναλωτών στην κατηγορία των τυποποιημένων κρουασάν κι ο εντοπισμός βαθύτερων αλληλοσχετίσεων. Για τις ανάγκες της διπλωματικής εργασίας πραγματοποιήθηκε πρωτογενής έρευνα μέσω ερευνητικού πειράματος που συνοδεύτηκε από δομημένο ερωτηματολόγιο. Το πείραμα εκπονήθηκε από τη συγγραφέα κατά το διάστημα 11/04/2024 έως 14/04/2024 σε κατοίκους της Ελλάδας. Το οριστικό δείγμα που συγκεντρώθηκε απαρτίζεται από 119 άτομα. Η δομή της διπλωματικής εργασίας χωρίζεται σε πέντε κεφάλαια. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία συνοπτική παρουσίαση της δομής αλλά και δυναμικής του κλάδου των σνακ στην Ελλάδα. Περιγράφονται στοιχεία που αφορούν την ελληνική εταιρεία Tottis Bingo και χρήσιμα δεδομένα για την ιστορία του κρουασάν τους, Champion. Επιπλέον, περιγράφονται ορισμένες κυρίαρχες αγοραστικές συμπεριφορές που συνοδεύουν τον Έλληνα καταναλωτή. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται αναλυτικά η επισκόπηση της βιβλιογραφικής γραμματείας γύρω από τους παράγοντες, τις συμπεριφορές και τα γνωρίσματα των καταναλωτών των τυποποιημένων γλυκισμάτων αλλά και των σνακ γενικότερα, όπου συγκαταλέγονται τα κρουασάν. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται η ερευνητική μεθοδολογία που ακολουθήθηκε κατά τη συγγραφή της μελέτης. Το πρώτο μέρος του τέταρτου κεφαλαίου περικλείει τα αποτελέσματα της ανάλυσης των δεδομένων του φανερού ενώ στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα του τυφλού γευστικού πειράματος που εκπονήθηκε. Στο πέμπτο κεφάλαιο της μελέτης υπογραμμίζονται επιγραμματικά τα κυριότερα συμπεράσματα που πηγάζουν από την ανάλυση των δεδομένων. Στο έκτο κεφάλαιο αναδεικνύονται οι βασικοί περιορισμοί που χαρακτηρίζουν αυτήν τη διπλωματική εργασία, ενώ συγχρόνως αποτυπώνονται κάποιες προτάσεις για να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο την ανάλυσή της. Παράλληλα, τονίζονται οι συνέπειες στη διοίκηση για την εταιρεία που προέρχονται από αυτή τη μελέτη.
This thesis was prepared as part of the MBA Graduate Program with a Marketing focus at the Athens University of Economics and Business. Its primary research goal was to study consumer preferences in the category of packaged croissants and identify deeper interrelationships. For the needs of this thesis, a primary research experiment was conducted, accompanied by a structured questionnaire. The experiment was carried out by the author between April 11, 2024, and April 14, 2024, among residents of Greece. The final sample collected consists of 119 individuals.The structure of the thesis is divided into five chapters. Specifically, the first chapter provides a brief overview of the structure and dynamics of the snack industry in Greece. It includes information about the Greek company Tottis Bingo and useful data on the history of their croissant brand, Champion. Additionally, it describes some dominant purchasing behaviors of the Greek consumer.The second chapter presents a detailed literature review regarding the factors, behaviors, and characteristics of consumers of packaged sweets and snacks in general, including croissants.The third chapter outlines the research methodology followed in the study.The first part of the fourth chapter includes the results of the data analysis of the visible elements, while the second part presents the results of the blind taste test conducted.The fifth chapter of the study briefly summarizes the main conclusions drawn from the data analysis.In the sixth chapter, the main limitations characterizing this thesis are highlighted, along with some suggestions to further enhance its analysis. Additionally, the implications for the company's management stemming from this study are emphasized.
Λέξη κλειδί :Κρουασάν
Προτίμηση καταναλωτή
Μάρκετινγκ
Croissants
Consumer preference
Marketing
Διαθέσιμο από :2024-11-14 20:10:37
Ημερομηνία έκδοσης :14-11-2024
Ημερομηνία κατάθεσης :2024-11-14 20:10:37
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Pantou_2024.pdf

Τύπος: application/pdf