ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η καταναλωτική συμπεριφορά στα social media: εμπιστοσύνη, αλληλεπίδραση και εξατομικευμένες διαφημίσεις
Εναλλακτικός τίτλος :Consumer behavior on social media: engagement, interaction and personalized advertising
Δημιουργός :Παπανικολάου, Σωτηρία-Ευαγγελία
Συντελεστής :Σιώμκος, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Καρδαράς, Δημήτριος (Εξεταστής)
Ιωαννίδης, Αντώνιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :110σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11921
Περίληψη :Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) αποτελούν ένα από τα πλέον κυρίαρχα εργαλεία της σύγχρονης επικοινωνίας και του ψηφιακού μάρκετινγκ. Η εξέλιξή τους και η ολοένα αυξανόμενη δημοφιλία τους τα καθιστούν σημαντικό στοιχείο για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, προσφέροντας νέες δυνατότητες αλληλεπίδρασης με τους καταναλωτές. Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την αυξανόμενη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) στο πλαίσιο του σύγχρονου μάρκετινγκ και της επικοινωνίας μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών. Ο στόχος της είναι να αναλύσει πώς οι επιχειρήσεις αξιοποιούν τα social media όχι μόνο για την προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών τους, αλλά και για τη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων εμπιστοσύνης και αφοσίωσης με τους καταναλωτές. Η έρευνα επικεντρώνεται σε ερωτήματα όπως: ποια social media είναι πιο αποτελεσματικά για τις επιχειρήσεις, πώς μπορούν να διαχειριστούν τις αντιδράσεις των καταναλωτών και ποιες στρατηγικές ενισχύουν την αλληλεπίδραση και την εμπιστοσύνη. μεθοδολογία της έρευνας είναι ποσοτική και βασίζεται σε ερωτηματολόγια, τα οποία απευθύνονται σε χρήστες των social media. Τα ερωτηματολόγια καταγράφουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών για διάφορα είδη αναρτήσεων, όπως εικόνες και βίντεο, καθώς και την επίδραση αυτών στην απόφαση αγοράς. Επιπλέον, εξετάζεται η εμπιστοσύνη των καταναλωτών, η πρόθεση αγοράς, η αφοσίωση και η αποδοχή εξατομικευμένων διαφημίσεων. Η ανάλυση των δεδομένων θα πραγματοποιηθεί με το στατιστικό πρόγραμμα SPSS, ενώ οι έλεγχοι ANOVA, t-test και συντελεστής συσχέτισης Pearson θα χρησιμοποιηθούν για την εξέταση των ερευνητικών ερωτημάτων. Τα αναμενόμενα αποτελέσματα προβλέπεται να δείξουν ότι τα πολυμέσα (εικόνες, βίντεο) είναι οι πιο αποτελεσματικές μορφές περιεχομένου για την προσέλκυση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών. Προτείνεται ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν σε εξατομικευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ που βασίζονται στα δημογραφικά και ψυχογραφικά χαρακτηριστικά του κοινού τους, ώστε να ενισχύσουν την αλληλεπίδραση και την εμπιστοσύνη προς τις μάρκες τους.
Social media are one of the most dominant tools of modern communication and digital marketing. Their evolution and their ever-increasing popularity make them an important element for the development of businesses, offering new possibilities for interaction with consumers. This thesis examines the growing importance of social media in the context of modern marketing and communication between businesses and consumers. Its aim is to analyze how businesses use social media not only to promote their products and services, but also to create meaningful relationships of trust and loyalty with consumers. The research focuses on questions such as: which social media are most effective for businesses, how they can manage consumer reactions and which strategies enhance interaction and trust. The research methodology is quantitative and based on questionnaires, which are addressed to social media users. The questionnaires record consumers’ preferences for different types of posts, such as images and videos, as well as their influence on the purchase decision. In addition, consumer trust, purchase intention, loyalty and acceptance of personalized advertising are examined. Data analysis will be performed with the statistical program SPSS, while ANOVA, t-test and Pearson correlation coefficient tests will be used to examine the research questions. The expected results are predicted to show that multimedia (images, videos) are the most effective forms of content for attracting consumer interest. It is suggested that businesses should invest in personalized marketing strategies based on the demographic and psychographic characteristics of their audience in order to enhance interaction and trust towards their brands.
Λέξη κλειδί :Κοινωνικά δίκτυα
Μάρκετινγκ
Αλληλεπίδραση
Καταναλωτική συμπεριφορά
Εξατομικευμένη διαφήμιση
Social media
Marketing
Interaction
Consumer behavior
Personalized advertising
Διαθέσιμο από :2025-03-03 20:00:01
Ημερομηνία έκδοσης :10-02-2025
Ημερομηνία κατάθεσης :2025-03-03 20:00:01
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Papanikolaou_2025.pdf

Τύπος: application/pdf