|
1. |
Three essays on monetary policy and international financial markets
Συγγραφέας: Bratis, Theodoros D.
Ημερομηνία: 01/30/2015
|
|
2. |
The branding of political leaders: effects on voting intention for a political party
Συγγραφέας: Μπατσίλα, Σοφία, Batsila, Sofia
Ημερομηνία: 09/21/2018
|
|
3. |
Λογιστική αναμόρφωση δημοσίου τομέα - διερεύνηση της διαχείρισης αποτελεσμάτων στους Καλλικρατικούς δήμους
Συγγραφέας: Μαλκογιάννη, Ιωάννα
Ημερομηνία: 2018
|
|
4. |
Investigating the role of brand experience in developing effective sensory marketing strategies
Συγγραφέας: Mandyli, Kyriaki, Μανδύλη, Κυριακή
Ημερομηνία: 03-04-2019
|
|
5. |
The reform of governmental accounting systems in Greece: evaluating the process and the outcomes
Συγγραφέας: Καρατζήμας, Σωτήριος, Karatzimas, Sotirios
Ημερομηνία: 2015
|
|
6. |
H επίδραση των συντελεστών της ατμόσφαιρας του ηλεκτρονικού καταστήματος στην αγοραστική συμπεριφορά: στρατηγικές επιπτώσεις μάρκετινγκ
Συγγραφέας: Μαγγανάρη, Εμμανουέλα
Ημερομηνία: 2008
|
|
7. |
The influence of power struggles and coalition dynamics on strategic responses to attainment discrepancies
Συγγραφέας: Βουρλούμης, Σταύρος
Ημερομηνία: 2019
|
|
8. |
Α recommender system for e-tourism services
Συγγραφέας: Τσέτσεκα, Αθηνά
Ημερομηνία: 07/12/2019
|
|
9. |
Strategic decision-making in turnaround situations
Συγγραφέας: Kakaletris, Panagiotis A., Κακαλέτρης, Παναγιώτης Α.
Ημερομηνία: 04/12/2019
|
|
10. |
Business model portfolios and firm performance
Συγγραφέας: Ξενάκης, Μιχαήλ, Xenakis, Michail
Ημερομηνία: 21-12-2022
|
|
11. |
Intellectual capital in the banking sector: disclosure, key‐stakeholders’ perceptions and value relevance
Συγγραφέας: Kassotaki, Elissavet, Κασοτάκη, Ελισάβετ
Ημερομηνία: 21-12-2022
|
|
12. |
A critical evaluation of the impact of organizational citizenship behavior on innovation and idea generation: a study in the automotive industry in Germany
Συγγραφέας: Βαρτζιώτης, Νικόλ-Ξανθή, Vartziotis, Nicole-Xanthi
Ημερομηνία: 15-01-2024
|
|
13. |
The metousiosis of knowledge into innovation: the impact of social capital dimensions on knowledge retrieval
Συγγραφέας: Kalokasis, Evangelos, Καλοκάσης, Ευάγγελος
Ημερομηνία: 2024
|
|
14. |
Συμπεριφορά καταναλωτή και συμπεριφορά ψηφοφόρου: η επίδραση της επωνυμίας (brand) του πολιτικού ηγέτη στην ελληνική τοπική αυτοδιοίκηση
Συγγραφέας: Νάκας, Αριστείδης
Ημερομηνία: 19-04-2024
|