|
1. |
Ρητορική και πρόκληση: τα συναισθήματα, οι αξίες και οι στάσεις των καταναλωτών έναντι ρητορικών προκλητικών διαφημίσεων
Συγγραφέας: Θεοδωράκης, Ιωάννης Γ.
Ημερομηνία: 06-2011
|
|
2. |
Investigating the path through which export market orientation influences export venture performance: the role of export sales strategy and marketing capabilities
Συγγραφέας: Makri, Katerina N.
Ημερομηνία: 06-2014
|
|
3. |
Nation brand: exploring the concept
Συγγραφέας: Psimouli, Maria
Ημερομηνία: 09-05-2016
|
|
4. |
Organizational virtuousness: examining its antecedents and its consequences through the lens of social exchange theory
Συγγραφέας: Tsachouridi, Irene
Ημερομηνία: 30-06-2016
|
|
5. |
Crafting the extra innovation: from job crafting to innovative behavior
Συγγραφέας: Paraskevopoulou, Louiza, Παρασκευοπούλου, Λουίζα
Ημερομηνία: 2017
|
|
6. |
Exploring relationship quality and its antecedents in the social media context: the application of the relational benefits and costs approach
Συγγραφέας: Τσιμόνης, Γεώργιος, Tsimonis, Georgios
Ημερομηνία: 21-04-2016
|
|
7. |
Σύγχρονες στρατηγικές τιμολόγησης προϊόντων Β2Β επιχειρήσεων στην Ελλάδα
Συγγραφέας: Μπόικου, Βασίλειος
Ημερομηνία: 2016
|
|
8. |
Balanced market orientation: conceptualization, empirical validation and impact on organizational performance in the services sector
Συγγραφέας: Γιαννόπουλος, Αντώνιος, Giannopoulos, Antonios
|
|
9. |
Διερεύνηση των σχέσεων που αναπτύσσονται μεταξύ των χαρακτηριστικών του επιχειρηματία και του προσανατολισμού στην επιχειρηματικότητα και το μάρκετινγκ της μικρομεσαίας επιχείρησης
Συγγραφέας: Κοττίκα, Ευθυμία
Ημερομηνία: 15-04-2019
|
|
10. |
CSR and SME financial performance
Συγγραφέας: Μαγρίζος, Σόλων, Magrizos, Solon
Ημερομηνία: 26-06-2015
|
|
11. |
Emotions and cognition. The multiple roles of anger, surprise and awe in persuasive communication
Συγγραφέας: Lamprinakos, Grigorios, Λαμπρινάκος, Γρηγόριος
|
|
12. |
Εμπιστοσύνη και πρόθεση χρήσης των εναλλακτικών δικτύων για τραπεζικές συναλλαγές
Συγγραφέας: Κυρέζης, Νικόλαος
Ημερομηνία: 2006
|
|
13. |
High performance work systems for an ageing workforce
Συγγραφέας: Πάχος, Νικόλαος, Pahos, Nikolaos
Ημερομηνία: 2020
|
|
14. |
Η γυάλινη οροφή στο χώρο των επιχειρήσεων υπό το πρίσµα της θεσµικής θεωρίας
Συγγραφέας: Ραφαηλίδου, Μυροφόρα
Ημερομηνία: 02-05-2012
|
|
15. |
Στρατηγική συνέργεια για τις επιχειρήσεις που ακολουθούν διττή στρατηγική: η περίπτωση έντυπων και ηλεκτρονικών εφημερίδων
Συγγραφέας: Ψιλούτσικου, Μαρίνα
Ημερομηνία: 2007
|
|
16. |
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο προσανατολισμού στη διοίκηση πελατών στρατηγικής σημασίας (Key Account Management Orientation): κίνητρα, εφαρμογή και αποτελέσματα
Συγγραφέας: Τζεμπελίκος, Νεκτάριος
Ημερομηνία: 21-10-2011
|
|
17. |
Consumer responses to schema incongruent brand information in advertising: moderating factors & boundary conditions
Συγγραφέας: Halkias, Georgios G.
|
|
18. |
Η επίδραση της εμπλοκής στις περιγραφικές ιδιότητες του συνόλου εξέτασης και την επιλεκτικότητα του καταναλωτή
Συγγραφέας: Κωνσταντουλάκη, Κλεοπάτρα
|
|
19. |
Empirical determination of coupon framing and design effects: an experimental approach
Συγγραφέας: Παινέσης, Γρηγόριος, Painesis, Grigorios
Ημερομηνία: 21-12-2015
|
|
20. |
Reconsidering the relationship of human resource management and organizational performance
Συγγραφέας: Chytiri, Alexandra-Paraskevi
|