Συλλογές : |
---|
Τίτλος : | Sustainable shipping: the perspective of LNG as marine fuel |
---|
Εναλλακτικός τίτλος : | Βιώσιμη ναυτιλία: η προοπτική του υγροποιημένου φυσικού αερίου ως καύσιμο πλοίων |
---|
Δημιουργός : | Sietis, Dionysios Σιετής, Διονύσιος Kalampaliki, Eleni-Athanasia Καλαμπαλίκη, Ελένη-Αθανασία |
---|
Συντελεστής : | Tsouknidis, Dimitrios (Επιβλέπων καθηγητής) Karampinis, Nikolaos (Εξεταστής) Ventikos, Nikolaos (Εξεταστής) Athens University of Economics and Business, Department of Accounting and Finance (Degree granting institution) |
---|
Τύπος : | Text |
---|
Φυσική περιγραφή : | 69p. |
---|
Γλώσσα : | en |
---|
Αναγνωριστικό : | http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7851 |
---|
Περίληψη : | Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να εξετάσει τις βασικές εναλλακτικές που παρουσιάζονται για τις ναυτιλιακές εταιρείες στη νέα, άνευ προηγουμένου εποχή, που διαμορφώνεται από την πολιτική μείωσης των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου του διεθνούς οργανισμού ναυτιλίας. Εκτενής αναφορά γίνεται στο νομικό πλαίσιο που καθορίζει τους κανονισμούς με τους οποίους πρέπει να συμμορφώνονται οι εταιρείες. Επίσης, δίνεται έμφαση τόσο στην αμφιλεγόμενη ελληνική πρόταση όσο και στη χρήση του υγροποιημένου φυσικού αερίου ως εναλλακτικής πηγής καυσίμου, που συμπληρώνεται από μια σύντομη ανάλυση της ευρέως αποδεκτής λύσης των συστημάτων καθαρισμού καυσαερίων. Το πεδίο αυτής της διπλωματικής είναι τόσο ερευνητικό όσο και οικονομικό, σε μια προσπάθεια κατανόησης της πιο κατάλληλης επιλογής για προσαρμογή στα νέα απαιτητικά ναυτιλιακά πρότυπα. The purpose of this paper is to scrutinize the main paths that shipping companies may follow that will lead them to the new, unprecedented era, shaped by the International Maritime Organization’s Greenhouse Gas emissions reduction policy. Extensive reference is made to the legal framework that sets the tone and defines the regulations to which companies need to comply with. Also, emphasis is given both to the controversial Greek proposal and the use of LNG as an alternative source of fuel, supplemented by a brief analysis of the widely accepted scrubber solution. The scope of this thesis is both explorative and economic, attempting to figure out what the proper option is to adjust to the new demanding shipping standards. |
---|
Λέξη κλειδί : | Νομικό πλαίσιο Άδειες εκπομπών άνθρακα Υγροποιημένο φυσικό αέριο ως εναλλακτικό καύσιμο Συστήματα καθαρισμού καυσαερίων Ελληνική πρόταση Legal framework Carbon allowances Lng alternative Scrubber systems Greek proposal |
---|
Διαθέσιμο από : | 2020-05-25 19:57:06 |
---|
Ημερομηνία έκδοσης : | 07-01-2020 |
---|
Ημερομηνία κατάθεσης : | 2020-05-25 19:57:06 |
---|
Δικαιώματα χρήσης : | Free access |
---|
Άδεια χρήσης : |
---|