ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Επίδραση συμπεριφοράς επαγγελματιών της βιομηχανίας του διαστημικού τουρισμού στην εμπειρία πελάτη
Εναλλακτικός τίτλος :Influence of space tourism industry professionals behavior on customer experience
Δημιουργός :Πιττερού, Σοφία
Συντελεστής :Βρεχόπουλος, Αδάμ (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Καπερώνης, Σταύρος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :125σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8019
Περίληψη :Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασης της συμπεριφοράς των εν δυνάμει Επαγγελματιών της βιομηχανίας του Διαστημικού Τουρισμού στην Εμπειρία Πελάτη. Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής, διερευνήθηκε η επιρροή των στάσεων, των προσδοκόμενων αμοιβών, της ενημέρωσης για τη βιομηχανία, του περιπετειώδη ή μη χαρακτήρα, της επιθυμίας για εργασία, των δημογραφικών χαρακτηριστικών και άλλων πεποιθήσεων από την σκοπιά της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού. Τα ευρήματα για τις στάσεις, τις αντιλήψεις, τις ανησυχίες και τα κίνητρα των σπουδαστών και εν δυνάμει επαγγελματιών του διαστημικού τουρισμού αποτελούν περιοχές προς χαρτογράφηση με σκοπό την βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη σε κάθε σημείο αλληλεπίδρασης του κατά το Ταξίδι Εμπειρίας του με τον ανθρώπινο παράγοντα.Η εμπειρική έρευνα διεξήχθη στο τέλος του 2019, στο πλαίσιο εκπόνησης για απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου και αναφορικά με το περιεχόμενο ακολουθεί η βιβλιογραφική επισκόπηση, οι στόχοι, οι ερευνητικές υποθέσεις, η ερευνητική μεθοδολογία, η στατιστική ανάλυση, η παρουσίαση των αποτελεσμάτων, η διατύπωση συμπερασμάτων, προτάσεων και μελλοντικών προτάσεων.Ως προς τα είδη έρευνας αρχικά πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα με ημιδομημένη συνέντευξη και στη συνέχεια με την αξιοποίηση της και βασιζόμενη σε δημοσιευμένη βιβλιογραφία. Προχώρησα σε σχεδιασμό ερωτηματολογίου ποσοτικής έρευνας με σκοπό την συλλογή πρωτογενών δεδομένων. Αναφορικά να την μεθοδολογία της ποσοτικής έρευνας χρησιμοποιήθηκε δομημένο ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Η ερευνητική μεθοδολογία που επιλέχτηκε ήταν απλή τυχαία δειγματοληψία. Συγκεντρώθηκαν έγκυρα συμπληρωμένα ερωτηματολόγια από 101 εν δυνάμει εργαζόμενους στην βιομηχανία του Διαστημικού Τουρισμού, οι οποίοι αποτελούν το δείγμα της έρευνας.Από τα αποτελέσματα της έρευνας, διαπιστώθηκε ότι όσοι πιστεύουν ότι το φύλο αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την ασφάλεια των επιβατών βαθμολόγησαν παραπάνω τους άντρες σε σχέση με τις γυναίκες ως προς την αίσθηση της ασφάλειας που θα ένιωθαν. Διαπιστώθηκε επίσης ότι οι σπουδαστές που θεωρούν τον εαυτό τους περιπετειώδη εκδήλωσαν εντονότερο ενδιαφέρον για εργασία στην βιομηχανία του Διαστημικού Τουρισμού σε σχέση με αυτούς που δεν θεωρούν τον εαυτό τους περιπετειώδη. Τέλος, ένα ακόμη σημαντικό εύρημα ήταν ότι οι σπουδαστές που έχουν εργαστεί στον κλάδο του Τουρισμού περισσότερο από 6 μήνες είναι περισσότερο πιθανό να βρίσκουν την εργασία στον Διαστημικό Τουρισμό ως μια συναρπαστική εμπειρία ενώ είναι πιο έντονα πρόθυμοι να καταβάλλουν εντονότερη προσπάθεια για να επιτύχουν σε αυτό το εργασιακό περιβάλλον σε σχέση με όσους έχουν εργαστεί λιγότερο από έξι μήνες στον Τουρισμό. Συνεπώς, μέλημα της διοίκησης πρέπει να είναι η εφαρμογή αποτελεσματικών διοικητικών πρακτικών με στόχο την προσέλκυση των πιο κατάλληλωνυποψηφίων, την μέγιστη απόδοση και την αφοσίωση των εργαζομένων.
The purpose of the dissertation is to investigate the impact of the behavior of potential Professionals in the Space Tourism industry on Customer Experience. In the context of this dissertation, the influence of attitudes, expected wages, information on industry, adventurous or non-adventurous, desire for work, demographic characteristics and other beliefs from the point of view of Human Resources Management was investigated. Findings on the attitudes, perceptions, concerns and motivations of students and potential space tourism professionals are areas to map in order to optimize the customer experience at each point of their interaction during the Experience Journey with the human factor.The empirical research was conducted at the end of 2019, in the context of elaboration for obtaining a master's degree and in terms of content follows the literature review, objectives, research hypotheses, research methodology, statistical analysis, presentation of results, conclusion proposals and future proposals.Regarding the types of research, first a qualitative research was carried out with a semi-structured interview and then with its utilization and based on published bibliography. I proceeded to design a quantitative research questionnaire in order to collect primary data. Regarding the methodology of the quantitative research, a structured questionnaire with closed-ended questions was used. The research methodology chosen was simple random sampling. Validly completed questionnaires were collected from 101 potential employees in the Space Tourism industry, who are the sample of the research.The results of the research showed that those who believe that gender is an important factor for passenger safety rated men higher than women in terms of the sense of security they would feel. It was also found that students who consider themselves adventurous showed a greater interest in working in the Space Tourism industry than those who did not consider themselves adventurous. Finally, another important finding was that students who have worked in the Tourism industry for more than 6 months are more likely to find working in Space Tourism as an exciting experience while they are more willing to work harder to succeed in this field. working environment in relation to those who have worked for less than six months in Tourism. Therefore, the concern of the management should be the implementation of effective administrative practices in order to attract the most appropriatecandidates, maximum performance and employee loyalty.
Λέξη κλειδί :Διαστημικός τουρισμός
Εσωτερικό μάρκετινγκ
Πρακτικές ανθρώπινού δυναμικού
Διοίκηση εμπειρίας πελάτη
Space tourism
Internal marketing
Human resources practices
Customer Experience Management (CXM)
Διαθέσιμο από :2023-09-09
Ημερομηνία έκδοσης :2020
Ημερομηνία κατάθεσης :2020-09-09 21:18:43
Δικαιώματα χρήσης :Three-year restricted area
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Pitterou_2020.pdf

Τύπος: application/pdf