ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Brand engagement στο Instagram: ο ρόλος των fashion influencers
Εναλλακτικός τίτλος :Brand engagement on Instagram: the role of fashion influencers
Δημιουργός :Kreci, Megi
Συντελεστής :Τσακαρέστου, Μπέττυ (Επιβλέπων καθηγητής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :105σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8020
Περίληψη :Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να μελετήσει και να εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο η πλατφόρμα του Instagram έχουν μεταβάλει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, επικεντρώνοντας την έρευνα στην πρακτική του Influencer Marketing στον χώρο της μόδας.
This research tries to identify how Fashion Influencer Marketing affect the intention of purchase on Instagram and how it can contribute to developing brand engagement.
Λέξη κλειδί :Αφοσίωση στην μάρκα
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Μάρκετινγκ επιρροής
Επηρεαστές γνώμης
Μόδα
Brand engagement
Social media
Influencer marketing
Fashion influencers
Instagram
Διαθέσιμο από :2020-09-08 22:43:30
Ημερομηνία έκδοσης :2020
Ημερομηνία κατάθεσης :2020-09-08 22:43:30
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Kreci_2020.pdf

Τύπος: application/pdf