ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Τα κίνητρα των managers για την εφαρμογή Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
Εναλλακτικός τίτλος :Motivations of nanagers behind Corporate Social Responsibility
Δημιουργός :Δημόπουλος, Γεώργιος
Συντελεστής :Κρυστάλλης, Αθανάσιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σαλαβού, Ελένη (Εξεταστής)
Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :92σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8565
Περίληψη :Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) αδιαμφισβήτητα πλέον αποτελεί μία ισχυρή τάση για το παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον. Οι περισσότερες έρευνες εστιάζουν περισσότερο στις συνέπειες και τα οφέλη που σχετίζονται με τις δραστηριότητες ΕΚΕ και στην διερεύνηση των αντιλήψεων μονάχα των εξωτερικών ενδιαφερόμενωνμερών. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των κινήτρων των managers για να εφαρμόσουν δράσεις ΕΚΕ, η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν αυτά τα κίνητρα και ο εντοπισμός τυχόν διαφορών στα κίνητρα που αφορούν τις διάφορες διαστάσεις της ΕΚΕ. Για τη συλλογή τωνδεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο, το οποίο περιελάβανε δύο κλίμακες αξιολόγησης μεταφρασμένες στα Ελληνικά. Η πρώτη κλίμακα διερεύνησε τις πρακτικές ΕΚΕ που εφαρμόζουν οι managers κατηγοριοποιημένες στις τρεις Διαστάσεις της ΕΚΕ, την Οικονομική, την Κοινωνική και την Περιβαλλοντική, ενώ με τη δεύτερηκλίμακα διερευνήθηκαν τα κίνητρα των managers προκειμένου να εφαρμόσουνδράσεις ΕΚΕ. Στην έρευνα συμμετείχαν 80 managers επιχειρήσεων πουδραστηριοποιούνται στον ελλαδικό χώρο. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι managers παρακινούνται περισσότερο από τα εσωτερικά κίνητρα, δηλαδή τις προσωπικές τους αξίες και τους προσωπικούς στόχους. Όσον αφορά τους παράγοντες που επηρεάζουν τα κίνητρα βρέθηκε στατιστικά σημαντική επίδραση του τίτλου σπουδών, των ετώνεμπειρίας στη θέση και των ετήσιων εσόδων της εταιρείας στην οποία εργάζονται οι managers. Σχετικά με τις διαστάσεις της ΕΚΕ οι managers αξιολογούν υψηλότερα την Κοινωνική Διάσταση, ενώ παράλληλα βρέθηκαν επιδράσεις κάποιων κινήτρων στις διαστάσεις αυτές.
Corporate Social Responsibility (CSR) is undoubtedly now a strong trend for the global business environment. Most research focuses on the consequences and benefits that are associated with CSR activities and on exploring the perceptions of only externalstakeholders. The purpose of this dissertation is to investigate the motivations of managers to implement CSR actions, to investigate the factors that affect these motivations and to identify any differences in the motivations concerning the variousdimensions of CSR. A questionnaire was used for data collection, which included two evaluation scales translated into Greek. The first scale explored the CSR practicesapplied by managers categorized in the three dimensions of CSR, Economic, Social and Environmental, while the second scale explored the motivations of managers to implement CSR actions. The study included 80 business managers operating inGreece. The results showed that managers are more motivated by internal motivations, namely their personal values and personal goals. Regarding the factors that affect motivations, a statistically significant effect was found on the degree, yearsof experience in the position and the annual income of the company in which the managers work. As far as dimensions of CSR are concerned, managers evaluate the Social Dimension higher, while at the same time the effects of some motivations were found in these dimensions.
Λέξη κλειδί :Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ)
Kίνητρα
Διαστάσεις ΕΚΕ
Πρακτικές ΕΚΕ
Corporate Social Responsibility (CSR)
Motivations
Managers
CSR dimensions
CSR activities
Διαθέσιμο από :2021-04-21 21:21:18
Ημερομηνία έκδοσης :04/16/2021
Ημερομηνία κατάθεσης :2021-04-21 21:21:18
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Dimopoulos_2021.pdf

Τύπος: application/pdf