ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Μία διερευνητική μελέτη της αποτελεσματικότητας της επίκλησης στο συναίσθημα σε μια διαφήμιση στην ανάκληση και πιστότητα στο εμπορικό σήμα-μάρκα
Εναλλακτικός τίτλος :An exploratory research of the effectiveness of emotional appeal in an advertisement in recall and brand loyalty
Δημιουργός :Γεωργιάδου, Ευαγγελία-Μαρία
Συντελεστής :Λιονάκης, Κωνσταντίνος (Επιβλέπων καθηγητής)
Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Καραντινού, Καλυψώ (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :206σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8626
Περίληψη :Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει την αποτελεσματικότητα της επίκλησης στο συναίσθημα σε μια διαφήμιση στην ανάκληση και πιστότητα στο εμπορικό σήμα-μάρκα. Για τη συγκεκριμένη εργασία, επιλέχθηκαν έπειτα από μελέτη τρεις διαφημίσεις που κάνουν επίκληση στο συναίσθημα και αναλύθηκαν διεξοδικά ώστε να γίνει διερεύνηση του δημιουργικού και το πώς επιλέχθηκε, να γίνει διερεύνηση του πώς αυτό το δημιουργικό μεταφράζεται από το δέκτη, να διερευνηθεί το κατά πόσο οι διαφημίσεις βοήθησαν στην πιστότητα και τις πωλήσεις των brands και τέλος έγινε προσπάθεια στο να διαπιστωθεί αν υπάρχει σύνδεση ανάμεσα στο content και το brand recall. Για τους σκοπούς της συγκεκριμένης έρευνας, η μελέτη δεν έγινε μόνο για τις τρεις διαφημίσεις αλλά δημιουργήθηκε και μοιράστηκε ερωτηματολόγιο το οποίο απαντήθηκε από ένα δείγμα 300 ατόμων, τα αποτελέσματα των απαντήσεων του οποίου εξετάστηκαν λεπτομερώς. Για τη συγκεκριμένη έρευνα η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε είναι η εξής: α) Desk Research (Observation) όσον αφορά την εύρεση στοιχείων, β)δευτερογενή ποιοτικά στοιχεία καθώς παρατίθενται συνεντεύξεις των συντελεστών της παραγωγής των καμπανιών αλλά και δευτερογενή ποσοτικά καθώς παραχωρήθηκαν για τους σκοπούς της συγκεκριμένης έρευνας στοιχεία από την AS Company και γ)πρωτογενή ποσοτικά στοιχεία με το ερωτηματολόγιο. Στο 1ο κεφάλαιο γίνεται η εισαγωγή, στο 2ο κεφάλαιο γίνεται θεωρητική επισκόπηση ως προς τις έννοιες των στόχων, στο 3ο κεφάλαιο αναλύονται οι στόχοι της έρευνας και η ερευνητική μεθοδολογία που ακολουθήθηκε. Στο 4ο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση εις βάθος των τριών διαφημίσεων που έχουν επιλεχθεί για τους σκοπούς της συγκεκριμένης εργασίας ώστε να κατανοηθεί το αν βοήθησαν στην ανάκληση και πιστότητα. Στο ίδιο κεφάλαιο γίνεται και λεπτομερής αναφορά στα αποτελέσματα που προέκυψαν από τις απαντήσεις του ερωτηματολογίου που δημιουργήθηκε και μοιράστηκε αποκλειστικά για τους σκοπούς της συγκεκριμένης έρευνας. Κλείνοντας, στο 5ο κεφάλαιο αναλύονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνα, σχόλια και προτάσεις.
The purpose of this research is to investigate the effectiveness of emotional appeal in an advertisement in recall and brand loyalty. For this research, three ads that evoke emotion were selected after study and analyzed in detail to explore the creative and how it was selected, to explore how this creative is translated by the receiver, to investigate whether the ads helped in the loyalty and sales of the brands and finally an attempt was made to determine if there is a connection between the content and the brand recall. For the purposes of this research, the study was not only done for the three advertisements but a questionnaire was created and distributed which was answered by a sample of 300 people, the results of which were examined in detail. For the specific research the methodology followed is: a) Desk Research (Observation) to find data, b) secondary qualitative data while presenting interviews of people who were in the production of the campaigns as well as secondary quantitative data as they were provided for the purposes of this survey from AS Company and c) primary quantitative data with the questionnaire. In the 1st chapter there is the introduction, in the 2nd chapter there is a theoretical overview, in the 3rd chapter the objectives and methodology of the research are analyzed. Chapter 4 provides an in-depth analysis of the three ads selected for the purposes of this study to understand whether they helped with recall and brand loyalty. In the same chapter there are the results from the answers of the questionnaire that was created and shared exclusively for the purposes of this research. In conclusion, the 5th chapter analyzes the conclusions that emerge from the research, comments and suggestions.
Λέξη κλειδί :Επίκληση
Διαφήμιση
Ανάκληση
Πιστότητα
Σήμα
Μάρκα
Συναίσθημα
Recall
Loyalty
Brand
Emotional appeal
Advertisement
Διαθέσιμο από :2021-05-24 00:58:46
Ημερομηνία έκδοσης :02/16/2021
Ημερομηνία κατάθεσης :2021-05-24 00:58:46
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Georgiadou_2021.pdf

Τύπος: application/pdf