ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η επίδραση του omnichannel στο cx και στο customer loyalty στις τηλεπικοινωνίες
Δημιουργός :Μανώλη-Κανελλοπούλου, Αικατερίνη
Συντελεστής :Σιώμκος, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Καρδαράς, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :94σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9245
Περίληψη :Ο στόχος της μελέτης είναι να αναλύσει τον αντίκτυπο που έχει το Omnichannel στην εμπειρία και προσήλωση πελάτη στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών μαζί με την ανάλυση συμπληρωματικών δεικτών (nps,cses,csat). Διεξήχθη ποσοτική έρευνα της τάξεως των 300 ατόμων με την μορφή ερωτηματολογίου για να επαληθευτούν 4 υποθέσεις που σχετίζονται με το Omnichannel, το cx και το customer loyalty. Από την ανάλυση διαφαίνεται ότι η στρατηγική μάρκετινγκ Omnichannel επηρεάζει θετικά τόσο την εμπειρία όσο και την προσήλωση καθώς βρέθηκαν σημαντικοί συσχετισμοί ανάμεσα στην ταυτόχρονη αγοραστική εμπειρία, στις προσωποποιημένες εμπειρίες και στην κοινή στρατηγική σε όλα τα κανάλια με την ικανοποίηση, την θετική στάση, την πιθανότητα αλλαγής και σύστασης της εταιρεία τηλεπικοινωνιών.
The aim of the study is to analyze the impact that Omnichannel has on customer experience and customer loyalty in the field of telecommunications along with the analysis of complementary indicators (nps, cses, csat). A quantitative survey of 300 people was conducted in the form of a questionnaire to verify 4 hypotheses related to Omnichannel, cx and customer loyalty. The analysis shows that Omnichannel's marketing strategy positively affects both customer experience and loyalty as significant correlations were found between simultaneous shopping experience, personalized experiences and shared strategy across all channels with satisfaction, positive attitude, likelihood to change and reccomend the telecommunications company.
Λέξη κλειδί :Πολυκαναλική στρατηγική
Εμπειρία πελάτη
Προσήλωση πελάτη
Omnichannel
Customer experience
Customer loyalty
Διαθέσιμο από :2022-03-11 18:56:42
Ημερομηνία έκδοσης :03/11/2022
Ημερομηνία κατάθεσης :2022-03-11 18:56:42
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Manoli-Kanellopoulou_2022.pdf

Τύπος: application/pdf