ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Στρατηγικές αλλαγές κατά τη διαχείριση κρίσεων: μελέτη περίπτωσης οργανισμού παροχής υπηρεσιών
Εναλλακτικός τίτλος :Strategic changes during crisis management: a case study of a services provider organization
Δημιουργός :Τσώνη, Σοφία
Συντελεστής :Ιωαννίδης, Αντώνης (Επιβλέπων καθηγητής)
Παπαδάκης, Βασίλης (Εξεταστής)
Μανωλόπουλος, Δημήτρης (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :53σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9366
Περίληψη :Η παρούσα εργασία συντάχθηκε στο πλαίσιο εκπόνησης διπλωματικής, που αποτελεί μέρος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Μερικής Φοίτησης στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA Part-Time) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.Στόχος της εργασίας είναι η μελέτη του επιστημονικού πεδίου διαχείρισης κρίσης (crisis management) με θεματική τις στρατηγικές αλλαγές που συντελούνται σε μία επιχείρηση κατά την διάρκεια της κρίσης. Η θεματική αυτή προσεγγίζεται μέσα από την μελέτη και παρουσίαση μίας εταιρίας παροχής υπηρεσιών που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά, ενώ ως κρίση ορίζεται η πανδημία του SARS-CoV-2 που ξέσπασε το 2020 και βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται η παρουσίαση του θεωρητικού υπόβαθρου του επιστημονικού πεδίου καθώς και της κρίσης, σε τι αφορά και τι επιπτώσεις έχει επιφέρει συνολικά έως σήμερα στην καθημερινότητα και τον επιχειρηματικό κόσμο, παράγοντες που είναι αλληλένδετοι.Ακολουθεί η παρουσίαση του Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών με την ιστορική του εξέλιξη, καθώς και η ανάλυση της θέσης που κατέχει στην ελληνική αγορά συγκριτικά με τον ανταγωνισμό τόσο στον φυσικό όσο και στον ψηφιακό κόσμο, όπου δραστηριοποιείται.Το γεγονός ότι η κρίση βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη περιορίζει την εύρεση και αξιοποίηση επαρκών δευτερογενών πηγών πληροφόρησης. Για αυτό τον λόγο, για την συλλογή πληροφοριών που θα συμβάλλουν στη σφαιρική μελέτη της θεματικής, επιλέχθηκε η διεξαγωγή πρωτογενούς ποιοτικής έρευνας, η μεθοδολογία της οποίας αναπτύσσεται στο κεφάλαιο 3. Επιπλέον, στην ίδια ενότητα περιγράφονται οι επιμέρους στόχοι της μελέτης, οι οποίοι απαντώνται από την ανάλυση των δεδομένων σε έξι βασικά μέρη και λειτουργίες του Οργανισμού, που αναλύονται στο κεφάλαιο 4.Για την ολοκλήρωση της εργασίας παρουσιάζονται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις του ερευνητή, καθώς και η βιβλιογραφία και οι παραπομπές που αξιοποιήθηκαν. Αναπόσπαστο μέρος αποτελεί το Παράρτημα με τις επιπλέον διαγραμματικές απεικονίσεις οικονομικών και λοιπών στοιχείων που περιγράφονται εντός της εργασίας, όπως και των ερωτηματολογίων που συντάχθηκαν και αξιοποιήθηκαν στο πλαίσιο της έρευνας.
The present thesis is part of the Postgraduate Program in Business Administration (MBA Part-Time) of the Athens University of Economics and Business.The aim of this thesis is the study of the scientific field of crisis management and more specific the strategic changes that take place in a company during a crisis.This issue is approached through the study and presentation of a service company operating in the Greek market and as a crisis is defined the pandemic of SARS-CoV-2 that appeared in 2020 and is still ongoing.The first chapter presents the theoretical background of the scientific field as well as the crisis, in terms of what effects it has brought to the everyday life and the business world, factors that are interrelated.Following is the presentation of the Service Provider Organization with its historical background, as well as the analysis of its position in the Greek market compared to the competition in both physical and digital world, where it operates.The fact that the crisis is still ongoing limits the finding and utilization of adequate secondary sources of information. For this reason, in order to collect information that will contribute to the comprehensive study of the subject, it was chosen to conduct primary qualitative research, the methodology of which is developed in Chapter 3.In addition, the same section describes the individual objectives of the study, which are answered by analyzing the data in six key parts and functions of the Organization, which are analyzed in Chapter 4.To complete the study, the conclusions and suggestions of the researcher are presented, as well as the literature and references that were used. An integral part is the Annex with the additional diagrammatic representations of financial and other data described within the thesis, as well as the questionnaires that were written and used for the purposes of the research.
Λέξη κλειδί :Διαχείριση κρίσεων
Στρατηγικές αλλαγές
Πανδημία
Crisis management
Strategic changes
Pandemic Covid-19
Διαθέσιμο από :2022-04-09 20:19:21
Ημερομηνία έκδοσης :04/03/2022
Ημερομηνία κατάθεσης :2022-04-09 20:19:21
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Tsoni_2021.pdf

Τύπος: application/pdf