ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η επίδραση που έχουν οι ψηφιακές πλατφόρμες στο user experience
Εναλλακτικός τίτλος :The effect of digital platforms on user experience
Δημιουργός :Αρμακόλα, Σοφία
Συντελεστής :Σιώμκος, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Καπερώνης, Σταύρος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :127σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9770
Περίληψη :Στόχος της μεταπτυχιακής διατριβής είναι η διερεύνηση της επίδρασης που έχουν οι ψηφιακές πλατφόρμες, και συγκεκριμένα οι πλατφόρμες ροής βίντεο (πχ. Netflix) στο user experience. Η ανάπτυξη των διαδικτυακών μέσων ροής και ιδιαίτερα των ψηφιακών πλατφoρμών, όπου οι πελάτες διευκολύνονται με μια ολοκληρωμένη υπηρεσία «online», καθιστά τα πάντα εύκολα και πρακτικά στις μέρες μας. Με την παρουσία υπηρεσιών ροής και ιδιαίτερα των ψηφιακών πλατφορμών που χρησιμοποιούν ως βάση το Διαδίκτυο και είναι προσβάσιμες σε διάφορους τύπους (Smart TV, υπολογιστές, tablet και smartphone) οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή, παρέχει μια εμπειρία για κάθε πελάτη που απολαμβάνει υπηρεσίες ροής για δραστηριότητα και ψυχαγωγία. Αποτελεί γεγονός πως στα διάφορα συστήματα πληροφοριών, οι ψηφιακές πλατφόρμες στο διαδίκτυο, δεν είχαν προηγουμένως μελετηθεί με ιδιαίτερα μεγάλη προσοχή. Ωστόσο, το γεγονός αυτό φαίνεται να αλλάζει, καθώς τα διάφορα συστήματα λογισμικού που βασίζονται σε πλατφόρμες, αναδεικνύονται ως κυρίαρχο μοντέλο για την ανάπτυξη λογισμικού και τις υπηρεσίες που βασίζονται σε λογισμικό αντίστοιχα. Ο Norman εισήγαγε τον όρο «Εμπειρία του Χρήστη» (User Experience -UX) για πρώτη φορά το 1995, σχετικά με την έρευνα και την εφαρμογή ανθρώπινης διεπαφής. Στην αρχική της έννοια, η Εμπειρία του Χρήστη προορίζεται ως η εμπειρία μεταξύ ενός ανθρώπου και ενός συστήματος, επίσης όσον αφορά πολλές πτυχές που υπερβαίνουν την «ανθρώπινη διεπαφή» ή τη «χρηστικότητα». Στο Α’ μέρος της εργασίας, έχει γίνει βιβλιογραφική ανασκόπηση και παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και η μεθοδολογία που χρησιμοποίησαν άλλοι ερευνητές που ασχολήθηκαν με θέμα αντίστοιχο με το συγκεκριμένο. Στο Β’ μέρος της εργασίας ακολουθεί η εμπειρική ανάλυση. Για την εμπειρική ανάλυση χρειάστηκε συλλογή από ερευνητικά δεδομένα. Η συλλογή των δεδομένων έχει γίνει με τη χρήση ερωτηματολογίου και οι ερωτήσεις ήταν «κλειστού τύπου». Η έρευνα επικεντρώνεται στην Περιγραφική και Αναλυτική Προσέγγιση κατά την εξέταση των υποθέσεων και ερευνητικών ερωτημάτων, προκειμένου να προσδιοριστεί η σχέση μεταξύ των ανεξάρτητων και των εξαρτημένων μεταβλητών.
The aim of the master's thesis is to investigate the effect that digital platforms, specifically video streaming platforms (e.g. Netflix) have on the user experience. The development of online streaming media and especially digital platforms, where customers are facilitated with a comprehensive "online" service, makes everything easy and practical these days. With the presence of streaming services and especially the digital platforms that use the Internet as a base and are accessible on various types (Smart TV, computers, tablets and smartphones) anywhere and anytime, it provides an experience for every customer who enjoys streaming services for activity and entertainment. It is a fact that in the various information systems, digital platforms on the internet had not previously been studied with much attention. However, this seems to be changing as the various platform-based software systems are emerging as the dominant model for software development and software-based services respectively. Norman introduced the term "User Experience -UX" for the first time in 1995, regarding the research and application of human interface. In its original sense, User Experience is intended as the experience between a human and a system, also regarding many aspects that go beyond "human interface" or "usability". In the first part of the paper, a bibliographic review has been done and the results and methodology used by other researchers who dealt with a topic similar to this one are presented. The empirical analysis follows in Part B of the paper. The empirical analysis required collection of research data. The data collection has been done using a questionnaire and the questions were "closed type". The research focuses on the Descriptive and Analytical Approach when examining the hypotheses and research questions in order to determine the relationship between the independent and dependent variables.
Λέξη κλειδί :Ψηφιακές πλατφόρμες
Πλατφόρμες παροχής ροής βίντεο
Εμπειρία χρήστη
Digital platforms
Video streaming platforms
User experience
Διαθέσιμο από :2022-10-19 21:26:04
Ημερομηνία έκδοσης :18-10-2022
Ημερομηνία κατάθεσης :2022-10-19 21:26:04
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Armakola_2022.pdf

Τύπος: application/pdf