1. Essays on monetary policy and international financial markets
Συγγραφέας: Bratis, Theodoros D.
Ημερομηνία: 01/30/2015
2. The branding of political leaders: effects on voting intention for a political party
Συγγραφέας: Μπατσίλα, Σοφία, Batsila, Sofia
Ημερομηνία: 09/21/2018
3. Λογιστική αναμόρφωση δημοσίου τομέα - διερεύνηση της διαχείρισης αποτελεσμάτων στους Καλλικρατικούς δήμους
Συγγραφέας: Μαλκογιάννη, Ιωάννα
Ημερομηνία: 2018
4. Investigating the role of brand experience in developing effective sensory marketing strategies
Συγγραφέας: Μανδύλη, Κυριακή
Ημερομηνία: 04/03/2019
5. The reform of governmental accounting systems in Greece: evaluating the process and the outcomes
Συγγραφέας: Καρατζήμας, Σωτήριος, Karatzimas, Sotirios
Ημερομηνία: 2015
6. H επίδραση των συντελεστών της ατμόσφαιρας του ηλεκτρονικού καταστήματος στην αγοραστική συμπεριφορά: στρατηγικές επιπτώσεις μάρκετινγκ
Συγγραφέας: Μαγγανάρη, Εμμανουέλα
Ημερομηνία: 2008
7. The influence of power struggles and coalition dynamics on strategic responses to attainment discrepancies
Συγγραφέας: Βουρλούμης, Σταύρος
Ημερομηνία: 2019
8. Α recommender system for e-tourism services
Συγγραφέας: Τσέτσεκα, Αθηνά
Ημερομηνία: 07/12/2019
9. Strategic decision-making in turnaround situations
Συγγραφέας: Kakaletris, Panagiotis A., Κακαλέτρης, Παναγιώτης Α.
Ημερομηνία: 04/12/2019

Σελίδες:  1