1. Ρητορική και πρόκληση : τα συναισθήματα, οι αξίες και οι στάσεις των καταναλωτών έναντι ρητορικών προκλητικών διαφημίσεων
Συγγραφέας: Θεοδωράκης, Ιωάννης Γ.
Μορφή: pdf
Ημερομηνία: 06-2011
2. Investigating the path through which export market orientation influances export venture performance: the role of export sales strategy and marketing capabilities
Συγγραφέας: Makri, Katerina N.
Μορφή: pdf
Ημερομηνία: 06-2014
3. Nation brand: exploring the concept
Συγγραφέας: Psimouli, Maria
Ημερομηνία: 05/09/2016
4. Organizational virtuousness: examining its antecedents and its consequences through the lens of social exchange theory
Συγγραφέας: Tsachouridi, Irene
Ημερομηνία: 2016
5. Crafting the extra innovation: from job crafting to innovative behavior
Συγγραφέας: Paraskevopoulou, Louiza
Ημερομηνία: 2017
6. Exploring relationship quality and its antecedents in the social media context: the application of the relational benefits and costs approach
Συγγραφέας: Tsimonis, Georgios
Ημερομηνία: 21-04-2016

Σελίδες:  1