ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Πλάνο ψηφιακού μάρκετινγκ: πώς μεγιστοποιείται η αντιληπτή αξία ζωής για τον πελάτη και η αξία ζωής πελατολογίου με τη χρήση ψηφιακών καναλιών
Εναλλακτικός τίτλος :Digital marketing blueprint: how customer perceived value and customer lifetime value are realized using digital channels
Δημιουργός :Καραπάτης, Πέτρος
Συντελεστής :Φραϊδάκη, Αικατερίνη (Επιβλέπων καθηγητής)
Βρεχόπουλος, Αδάμ (Εξεταστής)
Πουλημενάκου, Αγγελική (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :58σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10149
Περίληψη :Η παρούσα εργασία είναι απόρροια δύο παραγόντων: της ανάγκης για τεκμηρίωση των πρακτικών χρήσης ψηφιακού μάρκετινγκ με επιστημονικό τρόπο τόσο θεωρητικά όσο και σε επίπεδο έρευνας πεδίου καθώς και της έλλειψης κάποιου ολοκληρωμένου υποδείγματος διαχείρισης ψηφιακών καναλιών για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Ως απάντηση στις δύο αυτές αναγκαιότητες η παρούσα έρευνα εισάγει δύο θεωρητικά μοντέλα, τροποποιημένα κατά τρόπο τέτοιο ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις σας ένας σκελετός πάνω στον οποίο θα χαράξουν την πολιτική τους αναφορικά με το ψηφιακό μάρκετινγκ. Τα μοντέλα αυτά είναι το μοντέλο αξίας πελάτη Customer Value με έμφαση στο αντιληπτό κομμάτι της και το μοντέλο διαχείρισης πελατολογίου Customer Portfolio Management.
The present thesis is based on two necessities: the need of academic justified practices in both theoretical and field research level and also the lack of a complete model of digital channels management for small and medium businesses. As an answer to those necessities the present research reinstates two theoretical models specially modified for the digital marketing needs of small and medium enterprises so they can be used as a map for them to develop their own strategies. The first model is the Customer Value model emphasized on perceived customer value, and the second is the Customer Portfolio Management Model introduced by MIT researchers.
Λέξη κλειδί :Μάρκετινγκ
Ψηφιακά κανάλια
Αξία πελατολογίου
Αξία του πελάτη
Αντιλαμβανόμενη αξία
Digital marketing channels
Portfolio management
Customer value
Perceived value
Διαθέσιμο από :2023-03-03 18:31:21
Ημερομηνία έκδοσης :31-01-2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-03-03 18:31:21
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Karapatis_2023.pdf

Τύπος: application/pdf