ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Tο last mile στην Ελλάδα και o αλγόριθμος αποδοτικής διαχείρισης πόρων της Skroutz Last Mile
Εναλλακτικός τίτλος :The last mile in Greece and the efficient resource management algorithm of Skroutz Last Mile
Δημιουργός :Ζιάκα, Γεωργία
Συντελεστής :Παναγιώτου, Νικόλαος (Επιβλέπων καθηγητής)
Γκαγιαλής, Σωτήρης (Εξεταστής)
Παπαδόπουλος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :59σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10175
Περίληψη :Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει την εξέλιξη της εφοδιαστικής αλυσίδας και την εξέλιξη του τελευταίου μιλίου (last mile) τα τελευταία χρόνια, εν μέσω της πανδημίας και συγκεκριμένα στην Ελλάδα μέσω της εταιρείας courier, Skroutz Last Mile. Όπως έχει γίνει γνωστό τα τελευταία χρόνια, οι δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπιστούν στον τομέα του last mile τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς είναι αναφορικά με το κόστος , το χρόνο παράδοσης , την πολυπλοκότητα της φύσης του αντικειμένου, την εμπειρία των πελατών, τη βιωσιμότητα αλλά και την ασφάλεια. Στην παρούσα διπλωματική εργασία, πραγματοποιείται παρουσίαση της εταιρείας (Skroutz Last Mile), δίνονται δεδομένα για τις διαδικασίες που ακολουθούνται κατά το καθημερινό επιχειρησιακό της κύκλο και γίνεται ιδιαίτερη εστίαση στον τρόπο με τον οποίο επιτυγχάνει να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά της. Συγκεκριμένα, γίνεται αναφορά και επεξήγηση του αλγορίθμου υπολογισμού ανθρωπίνων πόρων που χρησιμοποιεί με σκοπό να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχει ούτε υπερεπάρκεια αυτών αλλά ούτε και έλλειψη, καθώς και τακτικές κάλυψης αυτών των αποτελεσμάτων. Τέλος, παρουσιάζονται ορισμένες προτάσεις που μπορούν να βελτιώσουν την επιχειρησιακή λειτουργία της Skroutz Last Mile αλλά και να βοηθήσουν στην αποδοτικότερη διαχείριση των πόρων της.
The purpose of the thesis is to present the evolution of the supply chain and the evolution of the last mile in recent years, in the midst of the pandemic, specifically in Greece through the courier company, Skroutz Last Mile. As has become known in recent years, the difficulties that can be faced in the last mile sector both in Greece and internationally are in terms of cost, delivery time, the complexity of the nature of the object, customer experience, sustainability but and safety. In this thesis, a presentation is made of the company (Skroutz Last Mile), data is given on the procedures followed during its daily business cycle and a special focus is made on the way in which it manages to ensure its sustainability. In particular, the human resource calculation algorithm it uses is mentioned and explained in order to ensure that there will be neither an excess nor a shortage of them, as well as tactics to cover these results. Finally, some suggestions are presented that can improve Skroutz Last Mile's business operation and help to manage its resources more efficiently.
Λέξη κλειδί :Τεχνολογική ανάπτυξη
Ποιότητα υπηρεσίας
Αποδοτικότητα
Βιωσιμότητα
Αλγόριθμος
Technological development
Service quality
Efficiency
Sustainability
Algorithm
Last Mile
Skroutz
Διαθέσιμο από :2023-03-10 15:19:00
Ημερομηνία έκδοσης :28-02-2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-03-10 15:19:00
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Ziaka_2023.pdf

Τύπος: application/pdf