ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Turning physical into digital in the TELCOS industry
Εναλλακτικός τίτλος :Διερευνώντας τους παράγοντες προτίμησης των φυσικών έναντι ψηφιακών καναλιών στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών
Δημιουργός :Καμινιώτη, Στυλιανή
Kaminioti, Stela
Συντελεστής :Lekakos, Georgios (Επιβλέπων καθηγητής)
Korfiatis, Nikolaos (Εξεταστής)
Poulymenakou, Angeliki (Εξεταστής)
Athens University of Economics and Business, Department of Management Science and Technology (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :128p.
Γλώσσα :en
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10422
Περίληψη :Σκοπός της διπλωματικής είναι ο εντοπισμός συγκεκριμένων συμπεριφεριακών μοτίβων των καταναλωτών, αναφορικά με την απόφαση για την επιλογή του κατάλληλου τύπου καναλιού (φυσικά έναντι ψηφιακών καναλιών), έτσι ώστε να καθαριστούν οι παράγοντες για την επιλογή των φυσικών καναλιών και συνεπώς αυτή η επιλογή να μετατοπιστεί στα ψηφιακά κανάλια. Το εν λόγω θέμα έχει εξεταστεί στον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών, όπου η ψηφιοποίηση των διαδικασιών και η αυτοεξυπηρέτηση του πελάτη χάρη στην εκτεταμένη χρήση των ψηφιακών καναλιών είναι ιδιαίτερα σημαντική. Η ανάλυση στηρίζεται σε τρεις πυλώνες:Ποιος – Ποιος είναι ο πελάτης που προτιμά τα ψηφιακά ή τα φυσικά κανάλια αντίστοιχα;Γιατί – Ποιοι είναι οι καθοριστικοί παράγοντες που καθορίζουν την επιλογή των φυσικών ή ψηφιακών καναλιών αντιστοίχως;Πότε – Σε ποια φάση του ταξιδιού του πελάτη επιλέγεται το κάθε είδος καναλιού;
The scope of the thesis is the identification of consumer behavioral patterns with regards to the channel-selection decision (physical versus digital channels), so that the determinants for the use of the physical channels can be defined and thus – when and where possible – to convert the physical-channels decision to digital-channels decision. The aforementioned topic is examined in the telecommunications industry, where digitalization of processes and customer self-service with the extended use of the digital channels, is essential. The analysis is based on three key pillars: ·WHO: Who is the consumer, who prefers the digital or the physical channels, respectively? Which are his/ her demographical, behavioral, and situational characteristics?·WHY: Why the digital or the physical channel is selected, respectively? Which are the determinants for each decision?·WHEN: In which consumer journey phase is each channel selected?
Λέξη κλειδί :Επιλογή καναλιού
Φυσικά κανάλια
Ψηφιακά κανάλια
Μετατροπή καναλιού
Τεχνολογίες αυτοεξυπηρέτησης
Channel-selection
Physical channels
Digital channels
Channel conversion
Self-service technologies
Διαθέσιμο από :2023-04-08 02:21:04
Ημερομηνία έκδοσης :31-03-2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-04-08 02:21:04
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Kaminioti_2023.pdf

Τύπος: application/pdf