ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Πως το μάρκετινγκ περιεχομένου επιδρά στο ταξίδι του καταναλωτή
Εναλλακτικός τίτλος :How content marketing impacts the consumer journey
Δημιουργός :Ασουκίδης, Γεώργιος-Μάριος
Συντελεστής :Φραϊδάκη, Αικατερίνη (Επιβλέπων καθηγητής)
Μαμάκου, Ξένη (Εξεταστής)
Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :89σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10459
Περίληψη :Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, οι καταναλωτές έχουν γρήγορη πρόσβαση σε τεράστιο όγκο πληροφοριών, μπορούν να χρησιμοποιήσουν προηγμένες τεχνικές αναζήτησης και έχουν τη δυνατότητα να παρακάμπτουν τις διαφημίσεις, η αποτελεσματική επικοινωνία των μηνυμάτων επωνυμίας έχει γίνει δύσκολη υπόθεση. Με βάση αυτό, η αναποτελεσματικότητα της παραδοσιακής διαφήμισης έχει υποστηριχθεί από διάφορους συγγραφείς, οι οποίοι πιστεύουν ότι οι καταναλωτές δεν εκτιμούν πλέον τα παρεμβατικά μηνύματα. Κατά αυτόν τον τρόπο, οι επωνυμίες θα πρέπει να καταβάλλουν μεγαλύτερη προσπάθεια στο μάρκετινγκ περιεχομένου. Η παρούσα μελέτη θα εμβαθύνει στην έννοια του μάρκετινγκ περιεχομένου και θα διερευνήσει τις προοπτικές τόσο των επιχειρήσεων όσο και των καταναλωτών. Με τους καταναλωτές να έχουν συνεχή πρόσβαση σε πληροφορίες, οι εταιρείες πρέπει να χαρτογραφήσουν το ταξίδι των καταναλωτών προκειμένου να δημιουργήσουν συναρπαστικό περιεχόμενο. Η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας συνέβαλε ως βάση για την τρέχουσα έρευνα, υπογραμμίζοντας την πρόοδο του μάρκετινγκ περιεχομένου και τις μεθόδους δημιουργίας και διανομής περιεχομένου. Μέσω της εξέτασης τόσο επιστημονικών, όσο και βιομηχανικών πηγών, αναπτύχθηκε ένα πλαίσιο για τη χαρτογράφηση των τύπων περιεχομένου σε διάφορα στάδια του ταξιδιού των καταναλωτών. Για να ελεγχθεί η εγκυρότητα του πλαισίου, χρησιμοποιήθηκε ένας συνδυασμός ερευνητικών μεθόδων. Πιο συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα, μέσω ερωτηματολογίου, για τη συγκέντρωση των απόψεων των καταναλωτών και αναλύθηκαν τα δεδομένα από 500 συμμετέχοντες. Επιπλέον, η έρευνα βασίστηκε στην ποιοτική έρευνα, με τη διεξαγωγή συνεντεύξεων από τρία στελέχη επωνυμίας, δύο επαγγελματίες πρακτορείων και έναν αρχισυντάκτη μιας εκδοτικής εταιρείας. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια επιτυχημένη προσέγγιση, καθώς οι πελάτες προτιμούν το περιεχόμενο έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης και οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν τον αντίκτυπο του περιεχομένου στις προσπάθειες μάρκετινγκ τους. Από την επιχειρηματική σκοπιά, η δημιουργία περιεχομένου περιλαμβάνει συμμετοχή εταιρειών, διαφημιστικών εταιρειών και μέσων ενημέρωσης. Καθώς οι εταιρείες αποφασίζουν να αναλάβουν το ρόλο των εκδοτών, το εκδοτικό τοπίο μεταμορφώνεται. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την άνοδο ενός νέου τομέα: της δημοσιογραφίας επωνυμίας, που είναι η εφαρμογή δημοσιογραφικών τεχνικών για τη δημιουργία επώνυμου περιεχομένου. Από την σκοπιά του καταναλωτή, τα αποτελέσματα της έρευνας αποκαλύπτουν ότι δεν υπάρχει μοναδικός προτιμώμενος τύπος περιεχόμενου. Αυτό συμβαίνει επειδή οι προτιμήσεις για το περιεχόμενο ποικίλλουν ανάλογα με το κοινό-στόχο. Χρησιμοποιώντας αυτή τη γνώση, έχει αναπτυχθεί ένα πλαίσιο Business-to-Consumer, το οποίο αντιστοιχίζει διάφορους τύπους περιεχομένου σε συγκεκριμένα στάδια του ταξιδιού του καταναλωτή. Αυτό το πλαίσιο καλύπτει ειδικά τις προτιμήσεις ατόμων ηλικίας 25 έως 34 ετών και μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες στη δημιουργία αποτελεσματικού
In today's digital age, consumers have quick access to vast amounts of information, can use advanced search techniques, and have the ability to skip advertisements, making effective communication of brand messages a difficult task. Based on this, the effectiveness of traditional advertising has been supported by various authors who believe that consumers no longer appreciate intrusive messages. In this way, brands will have to put more effort into content marketing. The present study will enhance the understanding of content marketing and will explore the perspectives of both businesses and consumers. With consumers having constant access to information, companies need to map the consumer's journey in order to create engaging content. A review of literature contributed as a basis for the current research, emphasizing the progress of content marketing and the methods of creating and distributing content. Through the examination of both scientific and industrial sources, a framework for mapping the types of content at various stages of the consumer journey was developed. To check the validity of the framework, a combination of research methods was used. Specifically, a quantitative research was conducted, through questionnaire, for the collection of consumer opinions and data from 500 participants were analysed. In addition, the research was based on qualitative research, with interviews conducted from three representatives of brands, two agency professionals and one chief editor of a publishing company. The results of the research show that content marketing is a successful approach, as customers prefer content over traditional advertising and businesses recognize the impact of content on their marketing efforts. From a business perspective, content creation involves participation from companies, advertising companies and media. As companies decide to take on the role of publishers, the publishing landscape changes. This results in the rise of a new field: branded journalism, which is the application of journalistic techniques for creating branded content. From the perspective of the consumer, the results of the research reveal that there is no unique preferred type of content. This happens because preferences for content vary according to target audience. Using this knowledge, a Business-to-Consumer framework has been developed, which matches different types of content to specific stages of the consumer journey. This framework specifically targets individuals aged 25 to 34 and can help companies in creating effective content.
Λέξη κλειδί :Μάρκετινγκ
Περιεχόμενο
Διαφήμιση
Καταναλωτές
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Marketing
Content
Advertisement
Consumers
Social media
Διαθέσιμο από :2023-04-25 12:18:57
Ημερομηνία έκδοσης :09-03-2023
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-04-25 12:18:57
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Asoukidis_2023.pdf

Τύπος: application/pdf