ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Σχεδιασμός και ανάπτυξη digital στρατηγικής για προϊόν με έμφαση στον Covid-19
Εναλλακτικός τίτλος :Design and development of a digital strategy for a product with focus on Covid-19
Δημιουργός :Δανιηλίδης, Άγγελος-Ελευθέριος
Συντελεστής :Φραϊδάκη, Αικατερίνη (Επιβλέπων καθηγητής)
Κηρυττόπουλος, Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Μαμάκου, Ξένη (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :110σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=10492
Περίληψη :Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο πλαίσιο του διατμηματικού μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA μερικής φοίτησης των τμημάτων, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, υπό την εποπτεία της καθηγήτριας Δρ. Φραϊδάκη Αικατερίνης και έχει ως αντικείμενο μελέτης, το Σχεδιασμό και ανάπτυξη μίας digital στρατηγικής για ένα νέο καινοτόμο προϊόν με έμφαση στην πανδημία Covid-19.Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει την digital στρατηγική που θα ακολουθήσει η εμπορική φαρμακευτική εταιρεία «Black Rock Pharmaceuticals» με παρουσία αποκλειστικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, μέσω του ηλεκτρονικού επιχειρείν, ώστε να κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά ένα νέο καινοτόμο προϊόν που σχετίζεται με τον ιό SARS-CoV-2.Η εταιρεία Black Rock Pharmaceuticals με το εμπορικό σήμα BLR Pharmaceuticals αποτελεί έμπνευση του συγγραφέα και δεν σχετίζεται με καμία υπάρχουσα εταιρεία του εγχώριου και διεθνούς γίγνεσθαι. Το προϊόν που αναλύεται στην συνέχεια της εργασίας, είναι ένα ιατροτεχνολογικό προϊόν το οποία θα εισάγεται από το εξωτερικό και θα πωλείται αποκλειστικά στην ελληνική αγορά μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας BLR Pharmaceuticals.Μέσω βιβλιογραφικής επισκόπησης αποδομούνται και αναλύονται τα εργαλεία του digital marketing που θα χρησιμοποιήσει η εταιρεία ώστε να εφαρμόσει ρεαλιστικά τη στρατηγικής της για μία επιτυχημένη κυκλοφορία του νέου προϊόντος της στην αγορά. Η ύπαρξη δομημένης ψηφιακής στρατηγικής σήμερα, είναι απαραίτητη για τις επιχειρήσεις που θέλουν να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, να διατηρήσουν μερίδιο αγοράς αλλά και να ικανοποιήσουν τους καταναλωτές τους.Στα πλαίσια της εργασίας σχεδιάστηκε και διεξήχθη έρευνα μέσω ερωτηματολογίου, η οποία είχε ως στόχο να εντοπίσει τα προφίλ των υποψήφιων καταναλωτών, ώστε να προσαρμόσει την ψηφιακή στρατηγική της εταιρείας αντίστοιχα και να βελτιστοποιήσει τη χρήση των εργαλείων που θα χρησιμοποιηθούν στην χάραξη του ψηφιακού μάρκετινγκ. Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου βασίστηκαν σε δείγμα 131 ατόμων. Από τις απαντήσεις των συμμετεχόντων δημιουργήθηκαν τέσσερις διαφορετικές personas πάνω στις οποίες στηρίχθηκε ο σχεδιασμός της διαδικτυακής καμπάνιας του προϊόντος.Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στις μεθόδους logistics που χρησιμοποιεί η εταιρεία για να εφαρμόσει τη στρατηγική της, σχετικά με την εφοδιαστική αλυσίδα του προϊόντος στην αγορά. Το μοντέλο λειτουργίας βασίζεται στην άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση του καταναλωτή μέσω δύο στρατηγικά επιλεγμένων σημείων διανομής στην ηπειρωτική Ελλάδα και ενός δικτύου συνεργατών στις νησιωτικές περιοχές.Ως προς τους τρόπους πληρωμής, η εταιρεία συμβαδίζει με τον ανταγωνισμό και επιπλέον έχει ενσωματώσει καινοτόμα κανάλια πληρωμής παρέχοντας μία εξιδανικευμένη εμπειρία πελάτη.Σχετικά με το νομικό πλαίσιο λειτουργίας του ηλεκτρονικού ιστότοπου και καταστήματος της εταιρείας, διευκρινίζονται οι όροι χρήσεις και όλες οι λοιπές νομικές υποχρεώσεις και δικαιώματα της εταιρείας απέναντι στον καταναλωτή, με στόχο την ασφάλεια των συναλλαγών και την προστασία των προσωπικών δεδομένων.Στο τελευταίο κεφάλαιο, η χρηματοοικονομική ανάλυση εστιάζει στα πιθανά σενάρια πορείας του προϊόντος στην αγορά για την επόμενη τριετία. Πιο αναλυτικά υπολογίζονται για το κάθε σενάριο, τα σταθερά και μεταβλητά κόστη (έξοδα μάρκετινγκ και πωλήσεων), καθώς και το περιθώριο κέρδους που αναμένεται από τις πωλήσεις για την τριετία.
This thesis was prepared at the Athens University of Economics and Business within the framework of the part-time MBA interdepartmental postgraduate study program of the Departments, Organization and Business Administration and Marketing and Communication, under the supervision of professor Dr. Aikaterini Fraidaki and has as its subject of study, the Design and development of a digital strategy for a new innovative product with a focus on the Covid-19 pandemic.The purpose of the thesis is to examine the digital strategy that will be followed by the commercial pharmaceutical company "Black Rock Pharmaceuticals" with a presence exclusively in e-commerce, through e-business, in order to launch in the Greek market a new innovative product related to the SARS-CoV-2 virus.The company Black Rock Pharmaceuticals, branded as BLR Pharmaceuticals, is an inspiration of the author and is not related to any existing company of domestic and international making. The product that is examined in this thesis, is a medical device product that is going to be imported and sold exclusively in the Greek market through the online store of the company BLR Pharmaceuticals.Through literature review, the digital marketing tools that the company will use to realistically implement its digital strategy for a successful launch of its new product on the market, are demonstrated and analyzed in detail. Having a structured digital strategy nowadays is essential for businesses that want to gain a competitive advantage, maintain market share and satisfy their consumers’ needs.As part of this work, a questionnaire survey was designed and carried out, which aimed to identify the profiles of prospective consumers, in order to adapt the company's digital strategy accordingly and to optimize the tools that will be used in the design of digital marketing.The results of the questionnaire were based on a sample of 131 people. From the responses of the participants, four different personas were created on which, the design of the product's online campaign was based.Subsequently, reference is made to the logistics methods that the company uses to implement its strategy, regarding the supply chain of the product in the market. The operating model is based on direct and efficient service to the consumer through two strategically selected distribution points in mainland Greece and a network of partners in the island regions.In terms of payment methods, the company keeps pace with the competition and has additionally integrated innovative payment channels, providing an ideal customer experience.Regarding the legal framework of the company's online website and store, the terms of use and all other legal company’s obligations and rights towards the consumer are clarified, aiming to the security of transactions and the protection of personal data.In the last chapter of the thesis, the financial analysis focuses on the possible scenarios of the product's course in the market for the next three years. More specifically, for each scenario there are calculated the fixed and variable costs (marketing and sales expenses), as well as the profit margin expected from sales for the next three-year period.
Λέξη κλειδί :Ψηφιακό μάρκετινγκ
Κορονοϊός
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Ιατροτεχνολογικά προϊόντα
Digital marketing
Covid-19
E-commerce
E-business
Medical devices
Διαθέσιμο από :2023-05-03 00:26:02
Ημερομηνία έκδοσης :30-09-2022
Ημερομηνία κατάθεσης :2023-05-03 00:26:02
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Daniilidis_2022.pdf

Τύπος: application/pdf