ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η επίδραση της ψηφιακής τεχνολογίας και του ψηφιακού μετασχηματισμού στον τραπεζικό τομέα
Εναλλακτικός τίτλος :The impact of digital trasformation on the banking industry
Δημιουργός :Μαυραγάνης, Βασίλειος
Συντελεστής :Αγοράκη, Μαρία-Ελένη (Επιβλέπων καθηγητής)
Κασιμάτης, Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Ναούμ, Βασίλειος-Χρήστος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :68σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11238
Περίληψη :Η συγκεκριμένη Εργασία συντάχθηκε στο πλαίσιο της απόκτησης πτυχίου μεταπτυχιακών σπουδών του προγράμματος MBA Part-Time του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το αντικείμενο διερεύνησης αποτέλεσε το ιδιαίτερο ενδιαφέρον που παρουσιάζει ο ψηφιακός κόσμος και συγκεκριμένα ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων και ειδικότερα του Τραπεζικού Τομέα. Οι επιλογές που παρέχονται σήμερα μέσω του Internet λαμβάνοντας υπόψη τις διαθέσιμες τεχνολογίες, οδήγησαν τις Τράπεζες στο να αναπτύξουν και να εξελίξουν περαιτέρω τα ψηφιακά εργαλεία που παρέχουν στην πελατεία τους και ειδικότερα του Digital Banking, όπως επίσης και να βελτιώσουν ταυτόχρονα και τις εσωτερικές διαδικασίες τους για την απλούστευση και αυτοματοποίηση ροών εργασίας για την αποτελεσματικότερη λειτουργία τους. Στον ελληνικό χώροι οι συστημικές τράπεζες έχουν επενδύσει σημαντικούς πόρους και ποσά έτσι ώστε να εξελίσσουν συνεχώς τις ψηφιακές τους υπηρεσίες με στόχο να παρέχουν στους πελάτες καλύτερο επίπεδο εξυπηρέτησης, ευελιξία, ταχύτητα και άμεση πρόσβαση ανά πάσα στιγμή στα Τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίας. Η επιτάχυνση αυτή έγινε ολοένα και περισσότερο επιτακτική όταν ξέσπασε η πανδημία COVID-19 όπου έπρεπε να μετασχηματιστούν οι περισσότερες λειτουργίες και διαδικασίες για την εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πελατών. Με τις αλλαγές αυτές τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα λειτουργούν πιο αποτελεσματικά μειώνοντας παράλληλα τα λειτουργικά τους κόστη.
This thesis was compiled in the context of obtaining a postgraduate degree in the MBA Part-Time Program at the Athens University of Economics and Business. The subject of investigation was the particular interest of the digital world, and in particular the digital transformation of businesses and in particular the banking sector. The options provided today via the Internet, taking into account the available technologies, have led banks to develop and further develop the digital tools they provide to their clientele, and in particular Digital Banking, as well as to improve their internal processes for Simplifying and automating work flows for their more effective operation. In Greek spaces, systemic banks have invested significant resources and amounts to constantly evolve their digital services with the aim of providing customers better level of service, flexibility, speed and immediate access to banking products and service. This acceleration has become increasingly imperative when the Covid-19 pandemic broke out where most functions and procedures for remote customer service had to be transformed. With these changes, financial institutions operate more effectively while reducing their operating costs.
Λέξη κλειδί :Ψηφιακός μετασχηματισμός
Τραπεζικός τομέας
Ψηφιακές τεχνολογίες
Digital transformation
Banking sector
Digital technologies
Διαθέσιμο από :2024-03-30 16:06:47
Ημερομηνία έκδοσης :13-03-2024
Ημερομηνία κατάθεσης :2024-03-30 16:06:47
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Mavraganis_2024.pdf

Τύπος: application/pdf