ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Ο τρόπος με τον οποίο τα διαφορετικά κανάλια του digital marketing επηρεάζουν την επιλογή του καταναλωτή στον τουρισμό
Εναλλακτικός τίτλος :The way that different channels of digital marketing influence consumer behavior in tourism
Δημιουργός :Λάσκος, Άγγελος
Συντελεστής :Φραϊδάκη, Αικατερίνη (Επιβλέπων καθηγητής)
Μανωλόπουλος, Δημήτριος (Εξεταστής)
Λεκάκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :114σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11319
Περίληψη :Στην παρούσα εργασία θα αναλυθούν οι τρόποι με τους οποίους τα διάφορα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών στον τουρισμό στη μετά-COVID εποχή. Η εργασία ξεκινάει με μια σύντομη επισκόπηση του ψηφιακού μάρκετινγκ και του ρόλου του στην τουριστική βιομηχανία και αναλύοντας την έννοια της αντιληπτής αξίας πελάτη. Στη συνέχεια θα διερευνηθούν οι τελευταίες τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ για τον τουρισμό και θα καταγραφούν οι συγκεκριμένοι τρόποι με τους οποίους χρησιμοποιούνται τα διάφορα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ για να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Έπειτα θα αναλύσουμε το marketing mix των 7 p’s και πως αυτό μπορεί να συνδυαστεί με τα παραπάνω. Τελικός στόχος της παρούσας έρευνας, είναι η ανάπτυξη ενός θεωρητικού υποδείγματος το οποίο θα χαρτογραφήσει το τοπίο του ψηφιακού μάρκετινγκ και θα αποτελέσει ένα εργαλείο για κάθε επιχείρηση που ανήκει στον τουριστικό κλάδο. Η έρευνά θα βασιστεί σε ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας για το ψηφιακό μάρκετινγκ στον τουρισμό. Θα χρησιμοποιηθούν τα ευρήματά για την ανάπτυξη μια σειράς συστάσεων για τις τουριστικές επιχειρήσεις σχετικά με τον τρόπο χρήσης του ψηφιακού μάρκετινγκ για την προσέλκυση και τη διατήρηση πελατών στη μετά-COVID εποχή.
This paper will analyse the ways in which different digital marketing channels influence consumer behaviour in tourism in the post-COVID era. The paper starts with a brief overview of digital marketing and its role in the tourism industry and analyzes the concept of perceived customer value. It then explores the latest trends in digital marketing for tourism and documents the specific ways in which different digital marketing channels are used to influence consumer behaviour. We will then analyse the marketing mix of the 7 p's and how this can be combined with the above. The final objective of this research, is to develop a theoretical model that will map the digital marketing landscape and will be a tool for any company belonging to the tourism industry. The research will be based on a review of existing literature on digital marketing in tourism. The findings will be used to develop a set of recommendations for tourism businesses on how to use digital marketing to attract and retain customers in the post-COVID era.
Λέξη κλειδί :Τουρισμός
Μάρκετινγκ
Καταναλωτής
Ψηφιακά κανάλια
Tourism
Digital marketing
Consumer behavior
Διαθέσιμο από :2024-04-09 13:46:36
Ημερομηνία έκδοσης :2024
Ημερομηνία κατάθεσης :2024-04-09 13:46:36
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Laskos_2024.pdf

Τύπος: application/pdf