ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Το μάρκετινγκ στη μουσική βιομηχανία στην ψηφιακή εποχή
Δημιουργός :Κυριμκυρίδης, Ιωάννης
Συντελεστής :Πανηγυράκης, Γ. (Επιβλέπων καθηγητής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Εκδότης :Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :131σ.
Γλώσσα :el
Περίληψη :Διπλωματική εργασία - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (M.B.A.)
Λέξη κλειδί :Μάρκετινγκ
Μουσική
Βιομηχανία
Δραστηριότητα της επιχείρησης
Δικαιώμα δημιουργού
Internet
Εμπορικές συναλλαγές
Εμπορική προώθηση
Ημερομηνία έκδοσης :2003

Αρχείο: 74368.pdf

Τύπος: application/pdf