ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Αξιοποίηση πληροφορίας μέσω του διαδικτύου πραγμάτων για την υποστήριξη της λήψης αποφάσεων
Εναλλακτικός τίτλος :Leveraging iot data to support decision making
Δημιουργός :Καρατζάς, Νεκτάριος
Συντελεστής :Καραγιαννάκη, Αγγελική (Επιβλέπων καθηγητής)
Αποστολόπουλος, Θεόδωρος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :48 σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=5772
Περίληψη :Η παρούσα εργασία αφορά το αντικείμενο της ανάλυσης δεδομένων μεγάλης κλίμακας και πώς αυτά μπορούν να απεικονιστούν για την άμεση κατανόηση τους με σκοπό την εξαγωγή συμπερασμάτων και αποφάσεων. Τα τελευταία χρόνια οι τρόποι και τα μέσα τόσο για την εξόρυξη της πληροφορίας όσο και για τη προσπέλαση αυτής έχουν αναπτυχθεί ραγδαία. Ωστόσο, είναι γνωστό σε όλη τη κοινότητα της επεξεργασίας δεδομένων, ότι στη πραγματικότητα η πληροφορία που εξάγουμε είναι πολύ περισσότερη από αυτή που μπορούμε να διαχειριστούμε και να αντιληφθούμε.Η ανάλυση των δεδομένων, σαν έννοια υπάρχει αρκετά χρόνια στην παγκόσμια ιστορία και ειδικότερα μετά το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο άρχισε να ακμάζει μαζί με τα υπόλοιπα αντικείμενα στην επιστήμη της στατιστικής. Εκείνη ήταν και η περίοδος που έγινε ξεκάθαρο πώς μία τέτοια μεθοδολογία μπορεί να επιφέρει αποτελέσματα αντίληψης, πρόβλεψης αλλά και καθοδήγησης συμπεριφορών και ως έτσι χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα. Στο σήμερα, η συνολική διαδικασία γίνεται όλο και πιο αποτελεσματική και έγκυρη μετά τη συνεχή βελτίωση των μέσων εξόρυξης και ανάλυσης, κάτι που σαφέστατα δίνει μεγαλύτερη ακρίβεια και σαφήνεια στα αποτελέσματα μας. Η αναβαθμίσεις και ο εμπλουτισμός τόσο των μέσων ανάλυσης δεδομένων, όσο και των μηχανών εξόρυξης αποτελούν μείζων ζήτημα στο ενδιαφερόμενο κοινό διότι όσο η χρήση της διαδικασίας διογκώνεται τόσο οι απαιτήσεις για ορθά συμπεράσματα θα μεγαλώνουν.Η συνολική διαδικασία ξεκινάει από τη συλλογή των δεδομένων, συνεχίζει με καθαρισμό -επεξεργασία αυτών και με τον υπολογισμό δεικτών απόδοσης και καταλήγει στην αναπαράσταση των δεικτών που έχει σαν στόχο την εξαγωγή συμπερασμάτων που θα συμβάλλουν σε βελτιωτικές παρεμβάσεις μεθόδων και τακτικών. Αναφερόμαστε σε αναλύσεις οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν από οποιαδήποτε επιχείρηση ή και οργανισμό που ανήκει στο εμπόριο και την αγορά, που έχει ανταγωνιστικό χαρακτήρα και έχει σαν στόχο την μεγιστοποίηση των κερδών της σε συνδυασμό με την παροχή των σωστών υπηρεσιών στο πελάτη.
This MSc thesis deals with the subject of large-scale data (Big Data) analysis and how these can be depicted for their direct comprehension in order to draw conclusions and decisions. In recent years, the ways and means both for mining information and for accessing have been grown up and developed rapidly. However, it is known throughout the data processing community that in reality the information we export is much more than we can manage and understand.The analysis of the data, as a concept, has existed for several years in world history, and especially after the Second World War began to flourish along with other fields and sciences. It was also the time when it became clear how such a methodology, used so far, can bring results of perception, prediction, and behavioral guidance. Today, the overall process is becoming more efficient and valid after the constant improvement of mining and analysis tools, which clearly gives more precision and clarity to our results. Upgrading and enriching both data analysis tools and extraction machines are a major issue for the relevant public because as the use of the process grows so the requirements for correct conclusions will grow too.The overall process starts from data collection, continues with cleaning, processing and estimating performance indicators, and results in the representation of indicators aimed at drawing conclusions that will contribute to improved method and tactical interventions. We refer to analytics that can be used by any retail - business or organization of the trade and market that is competitive and aims to maximize its profits in conjunction with providing the right customer service.
Λέξη κλειδί :Δείκτης απόδοσης
Αναπαράσταση δεδομένων
Δεδομένα μεγάλης κλίμακας
Ανάλυση δεδομένων
Λήψη απόφασης
Key performance indicator
Data visualization
Big data
Data analysis
Decision making
Διαθέσιμο από :2018-02-16 02:46:51
Ημερομηνία έκδοσης :02/02/2018
Ημερομηνία κατάθεσης :2018-02-16 02:46:51
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Karatzas_2017.pdf

Τύπος: application/pdf