ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Συλλογή, ανάλυση και οπτικοποίηση εταιρικών και ιστιακών δεδομένων για λήψη αποφάσεων marketing.Δημιουργία marketing dashboard με χρήση του εργαλείουTableau
Δημιουργός :Κουλαουζίδης, Χαράλαμπος
Συντελεστής :Βασσάλος, Βασίλειος (Επιβλέπων καθηγητής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :87σ.
Γλώσσα :el
Περίληψη :Η ανάπτυξη της επιστήμης της Πληροφορικής, τόσο σε επίπεδο μηχανικού εξοπλισμού, όσο και λογισμικού, αλλά και οι μεταβαλλόμενες συνθήκες του επιχειρησιακού περιβάλλοντος δίνουν νέες διαστάσεις στη λειτουργία της λήψης αποφάσεων στο Marketing. Οι λαμβάνοντες τις αποφάσεις Marketing βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα συνεχώς αυξανόμενο πλήθος πληροφοριών, τις οποίες πρέπει πρώτα να συγκεντρώσουν, να ταξινομήσουν και να διαφυλάξουν, στη συνέχεια δε να αναλύσουν και να αξιολογήσουν, ανάλογα με το υπάρχον κάθε φορά πρόβλημα, για να καταλήξουν στην επιλογή της τελικής απόφασης, την αποτελεσματικότητα της οποίας θα πρέπει και πάλι να ελέγξουν και να εκτιμήσουν για την εκ νέου τροφοδότηση της βάσης των πληροφοριών τους. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των σταδίων που περιγράφηκαν πιο πάνω. Προς τούτο, η εργασία χωρίζεται σε 4 κύρια μέρη. Στο πρώτο μέρος αναλύονται οι τρόποι λήψεων αποφάσεων για το Marketing σε συνάρτηση με τους παράγοντες που τους επηρεάζουν. Στο δεύτερο μέρος περιγράφονται τα στάδια της διαδικασίας μιας έρευνας Marketing και δίνεται ιδιαίτερη εστίαση στο στάδιο της συλλογής δεδομένων όπου γίνεται αναφορά στις πιο συνήθεις μεθόδους που χρησιμοποιούνται. Το τρίτο και εκτενέστερο μέρος της διπλωματικής, αφιερώνεται στην ανάλυση των δεδομένων. Παρουσιάζεται το Marketing mix model ως το επικρατέστερο μοντέλο κατά την αναλυτική προσέγγιση και εξετάζονται οι συνιστώσες του. Στη συνέχεια εστιάζει στις 7 βασικότερες ποσοτικές τεχνικές ανάλυσης Δεδομένων για Data-Driven Marketing με τη χρήση του Tableau αλλά και πως αυτό μπορεί να προβλέψει το μέλλον μέσω των forecasting models που αναπτύσσει. Το τέταρτο μέρος κλείνει με τον τρόπο που δημιουργείται ένα Marketing Dashboard μέσα από το Tableau ενώ επίσης κατασκεπάζεται Dashboard για την παρουσίαση έρευνας που αφορά το μερίδιο που κατέχουν στην αγορά τα λειτουργικά προγράμματα των κινητών τηλεφώνων στις χώρες της Ευρώπης.
Λέξη κλειδί :Λήψη αποφάσεων
Έρευνα μάρκετινγκ
Ανάλυση δεδομένων
Tableau
Marketing mix model
Marketing Dashboard
Ημερομηνία :31-03-2014
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Koulaouzidis_2014.pdf

Τύπος: application/pdf