ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Μελέτη των πρακτικών digital marketing στην ελληνική αγορά
Εναλλακτικός τίτλος :Research of digital marketing strategy in Greek market
Δημιουργός :Δεδούση, Μαρία
Συντελεστής :Δουκίδης, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Πουλυμενάκου, Αγγελική (Εξεταστής)
Λεώπουλος, Βρασίδας (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Σημείωση :MBA μερικής φοίτησης
Φυσική περιγραφή :62 σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=6954
Περίληψη :Οι τεχνολογικές εξελίξεις και η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια έχουν επηρεάσει όλες τις λειτουργίες των επιχειρήσεων και έχουν συμβάλει στην αναθεώρηση πρακτικών και μεθόδων που χρησιμοποιούνταν χρόνια. Στο πλαίσιο αυτό έχουν εμφανιστεί σύγχρονες μέθοδοι για τη χάραξη και την υλοποίηση στρατηγικής των επιχειρήσεων. Το Digital Marketing έχει διαδοθεί τα τελευταία χρόνια και η ύπαρξη δομημένης και ρεαλιστικής στρατηγικής είναι κάτι παραπάνω από αναγκαίο για τις επιχειρήσεις που θέλουν να εξασφαλίσουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα και να διατηρήσουν όχι μόνο τα μερίδια της αγοράς, αλλά να φροντίσουν και στη μέγιστη ικανοποίηση των αναγκών του καταναλωτικού κοινού, προσφέροντας υπηρεσίες σε ένα ολιστικό πλαίσιο. Η δυναμική των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, τα σύγχρονα εργαλεία μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών και της απόδοσης των μεθόδων προώθησης είναι μόνο μερικά από τα θέματα που αναπτύσσονται στη συγκεκριμένη μελέτη. Επιλέγοντας να μελετήσουμε το ηλεκτρονικό εμπόριο και πιο συγκεκριμένα το κλάδο του λιανεμπορίου, θα προσπαθήσουμε να ερμηνεύσουμε τις στρατηγικές Ψηφιακού Μάρκετινγκ στην Ελληνική αγορά και να προτείνουμε τρόπους και μεθόδους βελτιστοποίησης.
Nowadays, the technological developments and the rapid growth of the Internet have affected all business operations and have contributed to reviewing practices and methods that have been used many years. Considering this, new methods have been developed to design and implement a business strategy. Digital Marketing has spread, and the existence of a structured and realistic strategy is more than necessary for any businesses. Every company may secure their competitive advantage and preserve not only market share. They shall take care for customers satisfaction offering services in a holistic way. Social Media, modern tools to measure customer satisfaction and the performance of promotional methods are some of the topics that are being developed in this analysis. The analysis focus on e-commerce and mainly in the retail sector to interpret Digital Marketing Strategies in the Greek Market and present the best practices
Λέξη κλειδί :Ψηφιακό μάρκετινγκ
Μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Digital marketing
Social media
E-commerce
Διαθέσιμο από :2019-03-30 17:12:02
Ημερομηνία έκδοσης :2019
Ημερομηνία κατάθεσης :2019-03-30 17:12:02
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Dedousi_2019.pdf

Τύπος: application/pdf