ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Εταιρική κοινωνική ευθύνη και οικονομική επίδοση εταιριών στην Ελλάδα: επισκόπηση στις προτιμήσεις των καταναλωτών στον κλάδο των τροφίμων
Εναλλακτικός τίτλος :Corporate social responsibility and economic performance: reviewing the preferences of consumers on food and beverages industry in Greece
Δημιουργός :Μεγάλος, Χαράλαμπος
Συντελεστής :Κουρέτας, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Δεδούλης, Εμμανουήλ (Εξεταστής)
Φιλιππόπουλος, Απόστολος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Σημείωση :MBA μερικής φοίτησης 2016-2018
Φυσική περιγραφή :57 σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=6970
Περίληψη :Η αυξανόμενη τάση ενδιαφέροντος προς την κοινωνική προσφορά εταιριώνέχει αναγκάσει τις εταιρίες του κλάδου τροφίμων στην Ελλάδα να εντάξουν τηνΕταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) στο πλαίσιο δράσης τους. Αυτό γίνεται διότιέρευνες σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν δείξει τον ισχυρό δεσμό μεταξύ της ΕταιρικήςΚοινωνικής Ευθύνης και της οικονομικής επίδοσης των εταιριών. Εταιρίες πουεφαρμόζουν αρχές και πρακτικές ΕΚΕ, οι οποίες εκτιμώνται από το καταναλωτικόκοινό, εμφανίζουν σημαντικά καλύτερη οικονομική επίδοση.Όμως, σε μια χώρα που χαρακτηρίζεται από μια έντονη οικονομική κρίση στοκοινωνικό και επιχειρηματικό της περιβάλλον, οι καταναλωτές είναι σκεπτικοίαπέναντι στις εταιρίες. Η παρούσα εργασία επιχειρεί να αποτιμήσει ταχαρακτηριστικά που οι καταναλωτές θεωρούν σημαντικά κατά την αγορά ενόςπροϊόντος και τη συμπεριφορά τους απέναντι στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Στηνπροσπάθεια να αποτιμήσουμε την αποδοχή της ΕΚΕ του κλάδου, προκύπτει ότιυπάρχει σαφής διαφοροποίηση στην αποτίμηση μορφών της ΕΚΕ από μεριάςκαταναλωτών. Συγκεκριμένα, δράσεις κοινωνικής ευθύνης που σχετίζονται με τοπροϊόν και την ασφάλειά του είναι περισσότερο σημαντικές από οποιεσδήποτε άλλες.Η έρευνα συνεχίζει και αποδεικνύει ότι η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη δεναποτιμάται ενιαία από το καταναλωτικό κοινό. Υπάρχουν ομάδες καταναλωτών πουιεραρχούν άλλα χαρακτηριστικά, που αποδέχονται την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνητων εταιριών ως πιο σημαντική από άλλες ομάδες. Τα αποτελέσματα της έρευναςέχουν πρακτική ισχύ για τους υπεύθυνους μάρκετινγκ εταιριών που εφαρμόζουναρχές ΕΚΕ. Παρόμοιες έρευνες δείχνουν σε ποιες καταναλωτικές ομάδες θα πρέπεινα εστιαστεί το μάρκετινγκ μιας εταιρίας που έχει σχετική δράση.
The increased interest on social contribution has made food companies in Greece to incorporate Corporate Social Responsibility (CSR) into their activities. One of the key reasons for this is because global research has shown the strong link between Corporate Social Responsibility and of the financial performance of the companies. Companies that apply CSR principles and practices, which are valued by the consumer, show significantly better financial performance.However, in a country characterized by a severe economic crisis in its social and business environment, consumers are more skeptical against the companies. This research attempts to evaluate the characteristics that the consumers consider as important when purchasing a product and their behavior towards Corporate Social Responsibility. To assess the acceptability of CSR in the industry, there is a clear differentiation in the valuation of forms of CSR by consumers. Product and safety-related social responsibility actions are more important than any other. Research continues and demonstrates that Corporate Social Responsibility is not valued as a total concept by the consumer. There are consumer groups that prioritize other features that accept Corporate Social Responsibility as being more important than other groups. The results of the survey have a practical impact on the marketing managers of companies applying CSR principles. Similar surveys show which consumer groups should focus on the marketing of a related company.
Λέξη κλειδί :Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
ΕΚΕ
Οικονομική επίδοση εταιριών
Corporate Social Responsibility
CSR
Company Financial Performance
Διαθέσιμο από :2019-04-01 09:38:40
Ημερομηνία έκδοσης :07/19/2018
Ημερομηνία κατάθεσης :2019-04-01 09:38:40
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Megalos_2018.pdf

Τύπος: application/pdf