ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Οι καταναλωτικές συνήθειες των νέων στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας
Δημιουργός :Κρασσά, Σωτηρία
Συντελεστής :Μπάλτας, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :126σ.
Γλώσσα :el
Περίληψη :Αναμφισβήτητα διανύουμε την εποχή της ραγδαίας τεχνολογικής εξέλιξης στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών γενικότερα και στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας ειδικότερα. Η μετάβαση από υπηρεσίες απλής φωνητικής επικοινωνίας σε υπηρεσίες ανταλλαγής δεδομένων οδήγησε τους παρόχους να επικεντρώσουν το ενδιαφέρον τους στην αναβάθμιση και στη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών που προσφέρουν στους χρήστες. Πρόκειται για έναν αρκετά ομοιογενή κλάδο – χαρακτηριστικά το οποίου είναι ο πολύ έντονος ανταγωνισμός, ο πόλεμος τιμών κι εύκολη μετακίνηση των χρηστών από τον έναν πάροχο σε έναν άλλο. Η διατήρηση των υπαρχόντων χρηστών και η απόσπαση νέων από των ανταγωνισμών είναι καθορίζει σε σημαντικό βαθμό τις στρατηγικές μάρκετινγκ των εν λόγω κατηγοριών. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τις αγοραστικές και καταναλωτικές συνήθειες των νέων ηλικίας 16 έως 22 ετών στον κλάδο των κινητών επικοινωνιών. Πιο συγκεκριμένα, ποιοι είναι οι παράγοντες βάσει των οποίων επιλέγουν τον πάροχο κινητής επικοινωνίας, ποιες συνήθειες τους χαρακτηρίζουν και ποιες είναι οι προτιμήσεις τους.
Λέξη κλειδί :Καταναλωτικές συνήθειες
Αγοραστικές συνήθειες
Κινητή τηλεφωνία
Ημερομηνία :2016
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Krassa_2016.pdf

Τύπος: application/pdf