ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Διαχείριση έργου ανάπτυξης επιθετικών πωλήσεων καρτοκινητής τηλεφωνίας από τα καταστήματα Wind
Εναλλακτικός τίτλος :Project management of aggressive sales in Wind Stores
Δημιουργός :Τσαγκάρη, Δήμητρα
Συντελεστής :Λεώπουλος, Βρασίδας (Επιβλέπων καθηγητής)
Δουκίδης, Γεώργιος (Εξεταστής)
Φραϊδάκη, Αικατερίνη (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7893
Περίληψη :Η παρούσα εργασία πραγματοποιείται στα πλαίσια της υποχρεωτικής διπλωματικής εργασίας για την ολοκλήρωση του μεταπτυχιακού προγράμματος «ΜΒΑ PART TIME» του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών υπό την επίβλεψη του καθηγητή Βρασίδα Λεώπουλου. Η εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει αναλυτικά τις σύγχρονες μορφές του Project Management, καθώς και την σημαντικότητα της εφαρμογής του σε εταιρίες και οργανισμούς και ειδικότερα στον τομέα των πωλήσεων. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι βασικές έννοιες, τα χαρακτηριστικά και οι χρήσιμοι όροι σε σχέση με το Project Management, τα οποία δίνουν μία συνολική εικόνα για την αξία σε ένα σύγχρονο και απαιτητικό περιβάλλον. Ακολουθεί το δεύτερο κεφάλαιο που ανατρέχει στις απαρχές της διαχείρισης έργων ώστε να κατατοπίσει τον αναγνώστη σχετικά με την ιστορικότητα της συγκεκριμένης επιστήμης. Το επόμενο (3ο) κεφάλαιο ασχολείται με την σημασία της αποτελεσματικότητας της διοίκησης των έργων, καθώς και την αξία της διαχείρισης των αλλαγών για την επίτευξη του βέλτιστου αποτελέσματος. Στην συνέχεια, εισχωρώντας στο εσωτερικό περιβάλλον των σύγχρονων οργανισμών αναλύεται η σπουδαιότητα των έργων σε σχέση με την εταιρική στρατηγική (4ο Κεφάλαιο) σε συνδυασμό με τη στρατηγική διαχείριση των στελεχών που απαρτίζουν μια ομάδα διοίκησης (5ο Κεφάλαιο). Από την θεωρία των παραπάνω κεφαλαίων οδηγούμαστε στην μελέτη περίπτωσης ανάπτυξης επιθετικών πωλήσεων μέσω των καταστημάτων λιανικής μιας από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρίες τηλεπικοινωνιών, της Wind (6ο Κεφάλαιο). Πιο συγκεκριμένα, γίνεται αναλυτική παρουσίαση του συγκεκριμένου έργου το οποίο εκπονείται εσωτερικά του οργανισμού. Περιγράφονται οι δραστηριότητες του έργου, οι ενδεχόμενοι κίνδυνοι, η οργανωτική δομή της εταιρίας καθώς και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των συνεργασιών με ανάδοχες εταιρίες. Τέλος, ακολουθούν χρήσιμα συμπεράσματα που προκύπτουν από την παρακάτω διπλωματική εργασία καθώς και ένα παράρτημα το οποίο περιλαμβάνει οδηγό διαχείρισης του έργου από το τμήμα πωλήσεων. Επίσης, στο παράρτημα ο αναγνώστης θα βρει και τα αποτελέσματα των προδιαγραφών του έργου στο Ms Project.
The present work is carried out in the framework of the compulsory thesis for the completion of the postgraduate program "MBA PART TIME" of the Department of Organization and Business Administration of the Athens University of Economics and Business under the supervision of Professor Vrasidas Leopoulos.The work aims to present in detail the modern forms of Project Management, as well as the importance of its application in companies and organizations and in particular in the field of sales.The first chapter presents the basic concepts, features and useful terms in relation to Project Management, which give an overall picture of value in a modern and demanding environment.The following is the second chapter that goes back to the beginnings of project management to inform the reader about the historicity of this science.The next (3rd) chapter deals with the importance of project management effectiveness, as well as the value of managing change to achieve the best result.Then, penetrating into the internal environment of modern organizations, the importance of the projects in relation to the corporate strategy (Chapter 4) is analyzed in combination with the strategic management of the executives that make up a management team (Chapter 5).From the theory of the above chapters we lead to the study of a case of development of aggressive sales through the retail stores of one of the largest Greek telecommunications companies, Wind (Chapter 6). More specifically, there is a detailed presentation of the specific project which is prepared internally of the organization. The project activities are described, the potential risks, the organizational structure of the company as well as the advantages and disadvantages of collaborations with contractors.Finally, useful conclusions emerge from the following dissertation as well as an appendix which includes a project management guide from the sales department. Also, in the appendix the reader will find the results of the project specifications in the Ms Project.
Λέξη κλειδί :Διαχείριση έργου
Επιθετικές πωλήσεις
Καρτοκινητή τηλεφωνία
Project management
Aggressive sales
Prepaid communications
Wind Stores
Διαθέσιμο από :2020-07-20 12:01:42
Ημερομηνία έκδοσης :19-02-2020
Ημερομηνία κατάθεσης :2020-07-20 12:01:42
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Tsagari_2020.pdf

Τύπος: application/pdf
Αρχείο: Tsagkari_Parousiasi_2020.pdf

Τύπος: application/pdf