ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Οι δημόσιες σχέσεις ως πεδίο εφαρμογής των διαπραγματεύσεων
Εναλλακτικός τίτλος :Public relations as the scope of negotiations
Δημιουργός :Πίτσιλλου, Κυπριανή-Αρετή
Συντελεστής :Νικολόπουλος, Ανδρέας (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :89σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7917
Περίληψη :Η διπλωματική αυτή εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει κατά πόσο οι Δημόσιες Σχέσεις αποτελούν πεδίο εφαρμογής των διαπραγματεύσεων. Στο πρώτο κεφάλαιο, επιχειρείται να δοθεί ένας ορισμός και μια συνοπτική περιγραφή των Δημοσίων Σχέσεων. Προσδιορίζονται τα χαρακτηριστικά τους, το αντικείμενό τους και η εξέλιξή τους μέσα στο χρόνο. Στη συνέχεια, διερευνώνται οι στόχοι, το περιεχόμενο, το θεωρητικό πλαίσιο και τα πεδία έρευνας των Δημοσίων Σχέσεων. Το κεφάλαιο αυτό κλείνει με μια αναφορά στα χαρακτηριστικά και τις δεξιότητες των επαγγελματιών του χώρου. Το δεύτερο κεφάλαιο που ακολουθεί είναι αφιερωμένο στις Διαπραγματεύσεις. Όπως και στις Δημόσιες Σχέσεις έτσι και εδώ επιχειρείται να δοθεί ο ορισμός τους και να διερευνηθεί το αντικείμενό τους. Επίσης, γίνεται αναφορά στις διαπραγματεύσεις ανάγκης και διαπραγματεύσεις ευκαιρίας, στα τέσσερα βασικά μοντέλα διαπραγματεύσεων και στη διαπραγματευτική διαδικασία. Επιπλέον, παρατίθενται τα σημαντικά στοιχεία για τη διατήρηση των διαπραγματεύσεων, γίνεται καθορισμός των στόχων των διαπραγματεύσεων και επισημαίνονται τα χαρακτηριστικά του σωστού διαπραγματευτή. Στο τρίτο κεφάλαιο, γίνεται συσχέτιση μεταξύ Δημοσίων Σχέσεων και Διαπραγματεύσεων και περιγράφονται τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν από αυτόν το συσχετισμό, ενώ ταυτόχρονα γίνεται αναφορά στην εικονική διαπραγμάτευση, την εταιρική εικόνα και την εταιρική κοινωνική ευθύνη (Ε.Κ.Ε). Ακολουθεί το τέταρτο κεφάλαιο στο οποίο παρουσιάζεται η μεθοδολογία της έρευνας που πραγματοποιήθηκε, διατυπώνονται τα ερευνητικά ερωτήματα, οι ερευνητικές υποθέσεις , αναφέρονται οι αποδέκτες της έρευνας και το δείγμα που χρησιμοποιήθηκε για τη συγκεκριμένη έρευνα. Συγκεκριμένα επιλέχθηκε να πραγματοποιηθεί ποσοτική έρευνα.Στο πέμπτο κεφάλαιο, γίνεται η στατιστική ανάλυση και μπορούμε να δούμε τα αποτελέσματα της έρευνάς μας, με τα οποία επιβεβαιώνεται η αρχική μας υπόθεση. Στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο, καταγράφονται τα αποτελέσματα της έρευνας ενώ ταυτόχρονα δίνονται και προτάσεις για μελλοντική έρευνα. Ακολουθεί η εκτενής βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε για την εκπόνηση της διπλωματικής εργασίας.
This thesis aims to investigate whether Public Relations is a field of negotiation. In the first chapter, an attempt is made to give a definition and a brief description of Public Relations. Their characteristics, their object and their evolution over time are determined. The objectives, the content, the theoretical framework and some research areas of Public Relations are explored. This chapter closes with a reference to the characteristics and the skills of the professionals in the field. The second chapter that follows is devoted to Negotiations. As in Public Relations, here as well an attempt is made to give their definition and to investigate their object. Reference is also made to emergency and opportunity negotiations, to the four basic negotiation models and to the negotiation process. In addition, the important elements for the maintenance of the negotiations are presented, the objectives of the negotiations are defined and the characteristics of the right negotiator are pointed out. In the third chapter, a correlation is made between Public Relations and Negotiations and the benefits that can result from this correlation are described, while at the same time reference is made to virtual negotiation, corporate image and corporate social responsibility (CSR). The fourth chapter follows, which presents the methodology of the research conducted, the research questions, the research hypothesis, the recipients of the research and the sample used for the specific research. Specifically, a quantitative research was conducted. In the fifth chapter, the statistical analysis is presented and as we can see from the results of our research, our initial hypothesis is confirmed. In the sixth and last chapter, the results of the research are recorded while at the same time suggestions for future research are given. The thesis closes with the extensive bibliography which was uses for its elaboration.
Λέξη κλειδί :Διαπραγματεύσεις
Δημόσιες σχέσεις
Συσχέτιση
Διαπραγματευτική διαδικασία
Διαπραγματευτής
Negotiations
Public relations
Correlation
Negotiation process
Negotiator
Διαθέσιμο από :2020-07-26 16:22:56
Ημερομηνία έκδοσης :26-09-2019
Ημερομηνία κατάθεσης :2020-07-26 16:22:56
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Pitsillou_2019.pdf

Τύπος: application/pdf