ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Ο πολυτελής τουρισμός στην Ελλάδα: ανάλυση από τη σκοπιά της εμπειρίας του πελάτη
Εναλλακτικός τίτλος :Luxury tourism in Greece: an analysis of the customer experience
Δημιουργός :Διαμάντη, Στεφανία
Συντελεστής :Σιώμκος, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Ψιλούτσικου, Μαρίνα (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :98σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7938
Περίληψη :Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο: Τουρισμός πολυτελείας στην Ελλάδα: Ανάλυση από τη σκοπιά της εμπειρίας του πελάτη, έχει σαν στόχο την ανάλυση του πολυτελούς τουρισμού και τη βελτίωση των υπηρεσιών, καθώς και να εστιάσει στη συνολική εμπειρία του καταναλωτή σε αυτού του είδους τον τουρισμό, για το πως οι υπηρεσίες δρουν στην εμπειρία του πελάτη. Ο πολυτελής τουρισμός τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται ραγδαία και επιφέρει σημαντικά κέρδη. Η Ελλάδα στον τομέα του πολυτελούς τουρισμού παρουσιάζει σημαντική αύξηση σε πολυτελή ξενοδοχειακά καταλύματα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ποσοτικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε για αυτή την εργασία, το ποσοστό που επιλέγει τον πολυτελή τουρισμό είναι πολύ μικρό αφού οι περισσότεροι επιλέγουν ξενοδοχεία 4*αστέρων. Οι τουρίστες που επιλέγουν αυτή την κατηγορία είναι ιδιαίτερα απαιτητικοί με τις υπηρεσίες που λαμβάνουν. Οι υπηρεσίες που λαμβάνουν από ένα ξενοδοχείο φαίνεται ότι είναι η παροχή ίντερνετ στους κοινόχρηστους χώρους, η συνολική εικόνα του προσωπικού, η ποσότητα και ποιότητα φαγητού, ο χρόνος εξυπηρέτησης, η γρήγορη διαδικασία στο check in-check out και η καθαριότητα είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες για τους συμμετέχοντες. Οι προοπτικές για την ανάπτυξη του πολυτελούς τουρισμού στην Ελλάδα είναι θετικές, αρκείνα υπάρχει βελτίωση στις υπηρεσίες, ώστε να προσφέρονται αξέχαστες εμπειρίες στουςπελάτες.
The present thesis: Luxury Tourism in Greece: An Analysis of the Customer Experience, aims to analyse luxury tourism and improve services, as well as to focus on the overall consumer experience in luxury tourism, how services act in the customer experience. Luxury tourism has grown rapidly in recent years and brings significant profits. Greece in the field of luxury tourism has a significant increase in luxury hotel accommodation.According to the results of the quantitative research conducted for this work, the percentage choosing luxury tourism is very low as most choose 4 * star hotels. Tourists who choose this category are particularly demanding with the services they receive. The services one would expect from a hotel appear to be Internet access in public areas, the overall staff picture, the quantity and quality of food,the time of service, the quick check-in and check-out process and the cleanliness are very important factors for the participants. Prospects for the development of luxury tourism in Greece are positive, as long as there is an improvement in services to provide unforgettable customer experiences.
Λέξη κλειδί :Eμπειρία πελάτη
Πολυτελής τουρισμός
Ελλάδα
Customer experience
Luxury tourism
Greece
Διαθέσιμο από :2020-08-25 16:41:41
Ημερομηνία έκδοσης :30-09-2019
Ημερομηνία κατάθεσης :2020-08-25 16:41:41
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Diamanti_2019.pdf

Τύπος: application/pdf