ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Social media: τo Instagram και ο τρόπος που επηρεάζει το digital marketing
Εναλλακτικός τίτλος :Social media: Instagram and how it affects digital marketing
Δημιουργός :Θεοδωροπούλου, Παναγιώτα
Συντελεστής :Καπερώνης, Σταύρος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :117σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7943
Περίληψη :Η δεδομένη εργασία αρχικά προσφέρει πληθώρα πληροφοριών σχετικά με τα social media, τον ορισμό τους, τους κλάδους εφαρμογής τους, τα θετικά και τα αρνητικά τους, καθώς και την εξέλιξή τους από το παρελθόν μέχρι και σήμερα. Στη συνέχεια, δίνεται έμφαση ειδικότερα στο Instagram, σαν ένα ρηξικέλευθο μέσο που έχει καταφέρει να εντρυφήσει στην ζωή των ατόμων. Υπογραμμίζονται τα βασικά του χαρακτηριστικά, τα οφέλη που προσφέρει,οι επιπτώσεις του, αλλά και διάφορα επίσημα στοιχεία και δεδομένα ερευνών σχετικά με τη χρήση του. Έπειτα γίνεται λόγος για το Digital Marketing (Ψηφιακό Μάρκετινγκ), όρος που αναλύεται πλήρως στα βασικά του στοιχεία και αποσαφηνίζεται επαρκώς, ενώ παράλληλα ερευνάται και ο τρόπος με τον οποίο επηρεάζεται από το Instagram. Πέρα από το θεωρητικό υπόβαθρο, εκπονείται ποσοτική μελέτη και έρευνα, προκειμένου να αποτυπωθούν οι απόψεις αληθινών ατόμων για το παρόν ζήτημα. Με τη χρήση ερωτηματολογίου και με την αρωγή της στατιστικής ανάλυσης SPSS, παρέχονται χρήσιμα συμπεράσματα και ευρήματα. Ειδικότερα, διατυπώνονται αρχικά κάποια ερευνητικά ερωτήματα, τόσο σχετικά με τον ρόλο των influencers στο Instagram, ως προς την επιρροή τους στους χρήστες μέσω του Digital Marketing, όσο και με τους παράγοντες στο Instagram που επηρεάζουν θετικά το ψηφιακό μάρκετινγκ. Τα αποτελέσματα δείγματος 200 Ελλήνων χρηστών του Instagram επισημαίνουν μεταξύ άλλων, ότι μεγαλύτερη ικανοποίηση αισθάνονται όσοι χρήστες διαχειρίζονται καλύτερα την εφαρμογή, ενώ οι Έλληνες σαν σύνολο δεν φαίνεται να είναι πλήρως εξοικειωμένοι με αυτή. Επιπροσθέτως, συσχετίζεται η ικανοποίηση των χρηστών με άλλες παραμέτρους, ώστε να επισημανθεί ποια από όλες κρίνεται πιο σημαντική και έχει άμεση επίδραση σε αυτή. Τέλος, γίνεται επεξεργασία και συζήτηση των αποτελεσμάτων σε σχέση με την υπάρχουσα βιβλιογραφία, και δίνονται προτάσεις για μελλοντική περαιτέρω ανάλυση του δεδομένου θέματος.
This bachelor's thesis initially offers a wealth of information on social media, their definition, their fields of application, their advantages and disadvantages, and their evolution from the past to the present. Next, emphasis is placedespecially on Instagram, as a groundbreaking category of social media.Its main features are emphasized as well as the benefits that offers, its effects, but also various official data and research data on its use. Then Digital Marketing is fully analyzed in its basic elements and clarified adequately, as well as the way in which it is affected by Instagram. In addition to the theoretical background, quantitative study and research is conducted in orderto capture the views of real people on this issue. Using specific questionnaire and SPSS statistical analysis, are provided useful conclusions and findings. Some research questions are initially formulated, about the role of influencers on Instagram and its users through Digital Marketing, as well as the factors on Instagram that positively impact Digital Marketing. The results, of a sample of 200 Instagram users from Greece, point out that greater satisfaction feel those users who better manage the application, while the users in Greece are not fully familiar with Instagram. In addition, the user's satisfaction is associated with other parameters to indicate which of them is considered more important. Finally, there is a discussion of the results, compared with the existing bibliography, and suggestions are given for future further analysis of the data theme.
Λέξη κλειδί :Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Ίνσταγκραμ
Social media
Instagram
Digital marketing
Διαθέσιμο από :2020-08-25 23:14:03
Ημερομηνία έκδοσης :30-09-2019
Ημερομηνία κατάθεσης :2020-08-25 23:14:03
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Theodoropoulou_2019.pdf

Τύπος: application/pdf