ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Το image των διεθνών ηγετών από την οπτική του brand personality
Εναλλακτικός τίτλος :The image of global leaders through the brand personality perspective
Δημιουργός :Θεοδωρογιάννη, Όλγα-Γενοβέφα
Συντελεστής :Τσόγκας, Μάρκος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :100σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7974
Περίληψη :Σε μια εποχή όπου τα εμπορικά σήματα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη εξέλιξη και στην επιβίωση των επιχειρήσεων και των οργανισμών, είναι γεγονός ότι το μάρκετινγκ και οι προεκτάσεις του όπως είναι η γενικότερη θεωρία του branding βρίσκουν γόνιμο έδαφος σε άλλα επιστημονικά πεδία όπως είναι αυτό της πολιτικής με σκοπό να εξηγήσουν αλλά και να εξετάσουν διάφορα ζητήματα που προκύπτουν. Το ερώτημα που απασχολεί μια πλειάδα ερευνητών και ακαδημαϊκών είναι αν τελικά τα πολιτικά πρόσωπα και τα πολιτικά κόμματα μπορούν να θεωρούνται εμπορικά σήματα (brands). Το αντικείμενο διερεύνησης της συγκεκριμένης εργασίας είναι να εξετάσει αν δύο διεθνείς ηγέτες του παγκόσμιου γίγνεσθαι διαθέτουν brand personality ή να θεωρούνται οι ίδιοι brands ή να ορίζονται με όρους brand. Οι δύο ηγέτες που επιλέχθηκαν για διερεύνηση του παρόντος θέματος είναι η Angela Merkel και ο Vladimir Putin. Όσον αφορά το θεωρητικό κομμάτι της παρούσας διπλωματικής, αυτό βασίζεται στην παράθεση βασικών αρχών της θεωρίας τουbrand και του branding προκειμένου να εισαχθούν οι θεμελιώδεις θεωρίες που αφορούν το συγκεκριμένο κεφάλαιο της θεωρίας του μάρκετινγκ. Επιπλέον, θα γίνει εκτενής αναφορά σε στον όρο political brand προκειμένου να παρατεθούν οι οπτικές των μελετητών που απασχολήθηκαν με το εν λόγω ζήτημα. Ακόμα, στην παρούσα μελέτη θα αναφερθεί η θεωρία του personal branding καθώς και αν αυτό το φαινόμενο μπορεί να συνδεθεί με τα πολιτικά πρόσωπα και τα κόμματα μέσω του brand image που διαθέτουν. Συντελείται εκτενής αναφορά σχετικά με την κλίμακα μέτρησης της προσωπικότητας της μάρκας της J. Aaker, όπως επίσης παρατίθενται έρευνες που χρησιμοποίησαν την κλίμακα brand personality ή πραγματοποίησαν κριτική σε αυτή. Προκειμένου να διερευνηθεί το ζήτημα της παρούσας εργασίας, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με τον διαμοιρασμό ερωτηματολογίων στα social media και στο ευρύ κοινωνικό περιβάλλον. Ως εκ τούτου συλλέχθηκαν 105 παρατηρήσεις οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν για περαιτέρω επεξεργασία και ανάλυση μέσω του στατιστικού πακέτου SPSS.
At a time when brands play an important role in the development and survival of businesses and organizations, it is a fact that marketing and its extensions such as the general theory of branding find fertile ground in other scientific fields such as politics with in order to explain various issues that arise. The question that concerns many researchers and academics is whether politicians and political parties can ultimately be considered brands. The object of this paper is to examine whether two global leaders have a brand personality or can be considered as brands or defined in brand terms. Angela Merkel and Vladimir Putin chosen for the investigation of this issue.As for the theoretical part of the present paper, it is based on the citation of basic principles of brand theory and branding in order to introduce the fundamental theories concerning the specific chapter of the general theory of marketing. In addition, there will be extensive reference to the term political brand in order to list the perspectives of the various researchers who have dealt with this issue. Also, in the present study, the theory of personal branding will be developed and how this phenomenon can be connected with politicians and parties through the brand image they have. Also, an extensive report is made on the scale of measuring the personality of the J brand Aaker, as well as surveys that used or critiqued the brand personality scale.In order to investigate the issue of the present work, a quantitative survey was conducted by sharing questionnaires which was carried out on social media and in the wider social environment. Therefore 105 answers were collected which were used for further processing and analysis through the SPSS.
Λέξη κλειδί :Πολιτικό μάρκετινγκ
Διεθνείς ηγέτες
Προσωπική επωνυμία
Μάρκα
Political marketing
Global leaders
Personal branding
Brand
Διαθέσιμο από :2020-08-29 19:19:32
Ημερομηνία έκδοσης :2020
Ημερομηνία κατάθεσης :2020-08-29 19:19:32
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Theodorogianni_2020.pdf

Τύπος: application/pdf