ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Σύγκριση online και offline αγοράς: παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση τους
Εναλλακτικός τίτλος :Comparison between online and offline market: factors driving their adoption
Δημιουργός :Αγγέλου, Παρασκευή-Δάφνη
Συντελεστής :Καπερώνης, Σταύρος (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :68σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7993
Περίληψη :Η συγκεκριμένη έρευνα αποτελεί μία ποσοτική έρευνα που εξετάζει τους παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές να επιλέξουν την online αγορά ή τα φυσικά καταστήματα για τις αγορές που κάνουν. Στην έρευνα συμμετείχαν 241 άτομα, τα οποία συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο που διανεμήθηκε μέσω διαδικτύου. Η συγκεκριμένη έρευνα δίνει αρκετά στοιχεία πάνω στο θέμα ειδικά από τη πλευρά των Ελλήνων καταναλωτών και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από αρκετές εταιρείες που θέλουν να επεκταθούν στην online αγορά και από εταιρείες που έχουν ηλεκτρονικά καταστήματα και θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα τους στους καταναλωτές με τον καλύτερο τρόπο.
Thiw research is a quantative research who examines the factors that drives consumers to select the online or the offline market for their purchases. In the research participated 241 candidates who filled out a questionnaire online. This research gives enough data from Greeks consumers and can be used from companies who want to be expanded in the online market and also from companies that have e-shops and want to promote their products towards consumers in a better way.
Λέξη κλειδί :Ηλεκτρονικά καταστήματα
Φυσικά καταστήματα
Καταναλωτές
Online market
Offline market
Consumers
Διαθέσιμο από :2020-09-03 13:33:23
Ημερομηνία έκδοσης :2020
Ημερομηνία κατάθεσης :2020-09-03 13:33:23
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Aggelou_2020.pdf

Τύπος: application/pdf