ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Σχέδιο μάρκετινγκ "Hotel Mitsis"
Εναλλακτικός τίτλος :Marketing plan "Hotel Mitsis"
Δημιουργός :Τζίγκος, Αθανάσιος
Συντελεστής :Σταυριανέα, Αικατερίνη (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :74σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8017
Περίληψη :Σκοπός της έρευνας είναι να εξετάσει το πλάνο μάρκετινγκ της αλυσίδας ξενοδοχείων Μήτσης (Mitsis Hotels). Συγκεκριμένα, η παρούσα έρευνα αποσκοπεί να εξετάσει με την βοήθεια της ποιοτικής μεθοδολογίας τη φιλοσοφία και το πλάνο καθώς και το μείγμα μάρκετινγκ του ομίλου. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την βοήθεια της ποιοτικής μεθόδου. Στην έρευνα συμμετείχαν συνολικά 5 άτομα, στελέχη του ομίλου καθώς και οι δύο ιδιοκτήτες. Η έρευνα ακολούθησε την ποιοτική μέθοδο για την συλλογή και την ανάλυση των δεδομένων. Για την συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκαν με τους συμμετέχοντες της έρευνας εις βάθος συνεντεύξεις αποτελούμενες από 11 ερωτήσεις ανοιχτού τύπου. Μέσα από τις συνεντεύξεις συλλέχθηκαν πληροφορίες σχετικά με το προφίλ των πελατών του ομίλου. Κυρίως, πρόκειται για πελάτες μεσαίου και υψηλότερου εισοδήματος που αναζητούν ποιοτικές διακοπές με μεγάλη απόδοση σε σχέση με την τιμή (value for money). Τα κεντρικά χαρακτηριστικά της φιλοσοφίας του μάρκετινγκ του ομίλου είναι ο προσανατολισμός στον πελάτη, η προβολή του Brand Name, η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ξενοδοχείων και η αξιοποίηση των σύγχρονων ηλεκτρονικών μέσων. Όσον αφορά τις στρατηγικές του πλάνου μάρκετινγκ και επικοινωνίας, αυτές περιλαμβάνουν στρατηγικές ανάπτυξης περιεχομένου, ψηφιακού μάρκετινγκ, υλικού επικοινωνίας, προβολή στο εξωτερικό, στρατηγικές που αφορούν τις δημόσιες σχέσεις, την διαχείρισης της εταιρικής φήμης, την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Συνοψίζοντας, το πλάνο μάρκετινγκ του ομίλου ξενοδοχείων Mitsis φαίνεται να έχει αναπτυχθεί και διαρθρωθεί με βάση την εμπειρία και την αναζήτηση αποτελεσματικών στρατηγικών που επιτρέπουν στο ξενοδοχείο να παραμένει σε υψηλές θέσεις στην προτίμηση μίας ετερογενούς πελατειακής βάσης. Συνδυάζει διαφορετικούς πυλώνες και στρατηγικές που αντικατοπτρίζουν την σύγχρονη τουριστική βιομηχανία, όπως είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ, η διαχείριση της εταιρικής φήμης και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Προτείνεται η μεγαλύτερη ενσωμάτωση ψηφιακών στρατηγικών μάρκετινγκ αλλά και η αξιοποίηση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης ως μέρος της οργανωσιακής κουλτούρας του ξενοδοχείου που θα προσελκύσει περισσότερους και σταθερότερους πελάτες στα ξενοδοχεία του ομίλου.
The purpose of the research is to examine the marketing plan of the Mitsis Hotels chain. Specifically, the present research aims to examine with the help of quality methodology the philosophy and plan as well as the marketing mix of the group. The research was carried out with the help of the qualitative method. A total of 5 people participated in the research, group executives as well as the two owners. The research followed the qualitative method for data collection and analysis. In order to collect the data, in-depth interviews were conducted with the participants of the research consisting of 11 open-ended questions. The interviews gathered information about the profile of the group's customers. Mainly, these are middle and higher income customers who are looking for quality holidays with high value for money. The central features of the group's marketing philosophy are customer orientation, brand name promotion, enhancing the competitiveness of hotels and the use of modern electronic media. In terms of marketing and communication plan strategies, these include content development strategies, digital marketing, communication materials, promotion abroad, public relations strategies, corporate reputation management, Corporate Social Responsibility. In summary, the marketing plan of the Mitsis hotel group seems to have been developed and structured based on experience and the search for effective strategies that allow the hotel to remain in high positions in the preference of a heterogeneous customer base. It combines different pillars and strategies that reflect the modern tourism industry, such as digital marketing, corporate reputation management and Corporate Social Responsibility. It is proposed the greater integration of digital marketing strategies but also the utilization of Corporate Social Responsibility as part of the organizational culture of the hotel that will attract more and more stable customers in the group hotels.
Λέξη κλειδί :Πλάνο μάρκετινγκ
Πελάτες
Ξενοδοχεία
Στρατηγική
Marketing plan
Customers
Hotels
Strategy
Hotel Mitsis
Διαθέσιμο από :2020-09-09 21:42:17
Ημερομηνία έκδοσης :31-01-2020
Ημερομηνία κατάθεσης :2020-09-09 21:42:17
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Tzigkos_2020.pdf

Τύπος: application/pdf